ReviewsWidget_ReviewsAboutUs

    Darmowa dostawa   |   Polityka 30 dni zwrotu towaru
  • Często zadawane pytania
    • Moje zamówienie
    • Płatności, promocje i kupony rabatowe
    • Produkty, marki, dostępność
    • Zwroty
    • Dostawa i wysyłka
    • Problemy techniczne
    • eyerim collection
  • Wysyłka i zwroty
    • Jak zwrócić zamówienie
    • Pytania
  • Kontakt
  • Moje zamówienie
  • Płatności, promocje i kupony rabatowe
  • Produkty, marki, dostępność
  • Zwroty
  • Dostawa i wysyłka
  • Problemy techniczne
  • eyerim collection
  • Jak zwrócić zamówienie
  • Pytania

Moje zamówienie

  • Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

    Przybliżony czas dostawy podawany jest w dniach roboczych (wyłączając weekendy i święta). Znajdziesz go w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

  • Nie otrzymałem wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, czy wszystko jest w porządku?

    Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, postępuj według poniższych instrukcji:

    • Sprawdź foldery "SPAM" i "Promocje" w swojej skrzynce mailowej.
    • Sprawdź czy poprawnie zakończyłeś proces składania zamówienia (uwzględnij również płatność).

    Jeśli wciąż nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia, możliwe, że wprowadziłeś niepoprawny adres e-mail lub Twoja transakcja płatności nie została pomyślnie przetworzona. Skontaktuj się wtedy z naszym zespołem Obsługi Klienta, dokładnie opisując swój problem, a my postaramy się pomóc Ci go rozwiązać.

  • Czy mogę modyfikować złożone zamówienie?

    W chwili złożenia zamówienia nie będziemy w stanie wprowadzić już żadnych zmian. Oznacza to, że nie możesz zmienić: koloru czy też rozmiaru produktu, opcji jego dostawy czy też metody płatności.

    Możesz jednak anulować swoje zamówienie i złożyć nowe, jeśli wciąż nie zostało wysłane pod wskazany przez Ciebie adres.

    Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta, podając numer zamówienia i powód jego anulacji. Przetworzymy Twoją prośbę o anulację tak szybko, jak będzie to możliwe, a następnie wyślemy Ci potwierdzenie zwrotu środków w przypadku zamówienia opłaconego z góry.

  • Czy mogę anulować złożone zamówienie?

    Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, podając numer zamówienia oraz powód jego anulacji.

    Przetworzymy Twoją prośbę o anulację tak szybko, jak będzie to możliwe, a następnie wyślemy Ci potwierdzenie zwrotu środków w przypadku zamówienia opłaconego z góry. Po anulacji zamówienia, środki powinny wpłynąć na Twój rachunek bankowy lub kartę w przeciągu 5 dni roboczych.

  • Co zrobić, gdy mój kod śledzenia przesyłki nie działa?

    W przypadku niektórych systemów śledzenia przesyłek, aktywacja kodu śledzenia przez firmę kurierską może zająć od 1 do 4 dni roboczych.


    Jeśli w tym czasie link w dalszym ciągu będzie nieaktywny lub paczka utknie w jakimś miejscu, to skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta. Dołożymy wszelkich starań, by pomóc Ci w rozwiązaniu tego problemu.

  • Czy mogę anulować zamówienie, które zostało już wysłane?

    Nie jesteśmy w stanie anulować zamówienia, które zostało już wysłane.

    W takiej sytuacji rekomendujemy bezpośredni kontakt z firmą kurierską, która na prośbę klienta może przekierować przesyłkę z powrotem do nadawcy. Jeśli firma kurierska nie przetworzy Twojej prośby na czas, zawsze możesz odmówić przyjęcia paczki - zostanie ona automatycznie zwrócona do nas.

    W chwili otrzymania zwróconej paczki, skontaktujemy się z Tobą i rozpoczniemy proces zwrotu środków w przypadku zamówienia opłaconego z góry.

  • Jak mogę anulować zamówienie?

    Sposób anulowania zamówienia zależy od aktualnego jego statusu.

    Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, podając numer zamówienia i powód jego anulacji. Przetworzymy Twoją prośbę o anulację tak szybko, jak będzie to możliwe, a następnie wyślemy Ci potwierdzenie zwrotu środków w przypadku zamówienia opłaconego z góry.

    Nie jesteśmy w stanie anulować zamówienia, które zostało już wysłane. W takiej sytuacji rekomendujemy bezpośredni kontakt z firmą kurierską, która na prośbę klienta może przekierować przesyłkę z powrotem do nadawcy. Jeśli firma kurierska nie przetworzy Twojej prośby na czas, zawsze możesz odmówić przyjęcia paczki - zostanie ona automatycznie zwrócona do nas.

    W chwili otrzymania zwróconej paczki, skontaktujemy się z Tobą i rozpoczniemy proces zwrotu środków w przypadku zamówienia opłaconego z góry.

  • Jak mogę skontaktować się z zespołem Obsługi Klienta?

    Staramy się, aby zakupy w eyerim były łatwe i przyjemne, wiemy jednak, że może pojawić się wiele pytań i dlatego też przygotowaliśmy tę stronę.

    Mamy nadzieję, że znajdziesz na niej odpowiedzi, których szukasz. Jeśli jednak potrzebujesz nawiązać bezpośredni kontakt z naszym zespołem Obługi Klienta, to jesteśmy do Twojej dyspozycji w każdy dzień roboczy przez cały rok. Skontaktujesz się z nami, wybierając jedną z dostępnych poniżej opcji.

    email address   kontakt@eyerim.pl

  • Otrzymałem wadliwy/uszkodzony produkt, co zrobić?

    Przykro nam, że spotkało to właśnie Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiegać takim sytuacjom. Możesz mieć pewność, że postaramy się rozwiązać Twój problem.

    Skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta bezzwłocznie po wykryciu wady lub uszkodzenia, przedstawiając następujące informacje:
    • numer Twojego zamówienia,
    • nazwę modelu wadliwego lub uszkodzonego produktu,
    • opis wady lub uszkodzenia, najlepiej wraz ze zdjęciami.

    Po otrzymaniu uszkodzonego lub wadliwego produktu, niezwłocznie zwrócimy Ci poniesione koszty przesyłki oraz wyślemy nowy produkt.

  • Otrzymałem niewłaściwy produkt, co zrobić?

    Przykro nam, że spotkało to właśnie Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiegać takim sytuacjom. Możesz mieć pewność, że niezwłocznie postaramy się rozwiązać Twój problem.

    Skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta, podając nam numer zamówienia oraz nazwę modelu otrzymanego produktu.

    Nasz zespół wróci do Ciebie z informacją dotyczącą kolejnych kroków postępowania. Wyślemy również właściwy produkt tak szybko, jak będzie to możliwe.

  • Czy faktura zostanie dołączona do mojego zamówienia?

    Faktury wystawiamy do każdego zamówienia.

    Dokument znajdziesz w załączeniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem nadania paczki w chwili, gdy zamówienie zostanie wysłane. Jej wersja papierowa jest również dołączana do przesyłki.

    Jeśli wybierzesz opcję płatności za pobraniem, Twoja faktura nie będzie dołączona do przesyłki. Otrzymasz ją w wersji elektronicznej, gdy tylko odbierzesz przesyłkę i opłacisz zamówienie.

  • Czy mogę dokonać zakupu na firmę i otrzymać fakturę?

    Ten sposób zakupów wciąż nie jest zoptymalizowany na naszej stronie, co oznacza, że podczas składania zamówienia nie możesz wprowadzić danych firmy.

    Aby dokonać zakupu na firmę, postępuj według poniższej instrukcji:
    • Złóż zamówienie jako osoba fizyczna.
    • Skontaktuj się z zespołem Obsługi Klienta po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia i poproś o zmianę danych rozliczeniowych.
    • Prześlij pełen adres firmy oraz numer NIP w wiadomości e-mail, abyśmy mogli zaktualizować dane w systemie.
    • Fakturę wyślemy drogą mailową lub zostanie ona dołączona do przesyłki.

    Pamiętaj, że w przypadku płatności za pobraniem nie możemy wystawić faktury, do momentu aż przesyłka nie zostanie odebrana i opłacona. W takiej sytuacji otrzymasz fakturę w wersji elektronicznej.

  • Co zrobić, jeśli faktura zawiera błędy?

    Jeśli otrzyma przez Ciebie faktura zawiera jakiekolwiek błędy, skontaktuj się bezpośrednio z naszym zespołem Obsługi Klienta.

  • Nie otrzymałem faktury, co zrobić?

    Faktura nie została dołączona do przesyłki? Nie martw się - możesz ją znaleźć w wersji elektornicznej na swojej skrzynce mailowej w wiadomości potwierdzającej nadanie paczki.

    Jeśli wybrałeś opcję płatności za pobraniem, Twoja faktura nie będzie dołączona do przesyłki. Wyślemy Ci ją drogą mailową, gdy tylko odbierzesz i opłacisz przesyłkę.

  • Anulowałem zamówienie - kiedy pieniądze zostaną mi zwrócone?

    Kiedy anulujesz swoje zamówienie, zwrócimy Ci środki. Procedura zwrotu zajmuje około 2 - 5 dni roboczych. Po tym czasie pieniądze powinny wpłynąć na Twój rachunek bankowy lub kartę. Czas przetworzenia zwrotu może jednak zależeć od Twojej karty kredytowej, typu konta lub polityki banku.

  • Czy mogę otrzymać zwrot różnicy w cenie, jeśli po złożeniu zamówienia uległa ona zmianie?

    Nasze ceny, jak każdego sklepu online, zmieniają się w zależności od naszych aktywności marketingowych, dostępności produktów w magazynie oraz zainteresowania ze strony klientów. W związku z tym nie jesteśmy w stanie zwrócić różnicy w cenie.

Jak zwrócić produkt?

Krok 1 Starannie zabezpiecz i zapakuj produkt, najlepiej wykorzystując to samo opakowanie, w którym został wysłany. Pamiętaj, że wszystkie produkty powinny być zwrócone w oryginalnym opakowaniu i zawierać wszystkie akcesoria, np. ściereczkę do czyszczenia, etui, certyfikat autentyczności, itp. oryginalnie załączone przez producenta.
Krok 2 Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do paczki. Ważne, aby wysłać go wraz ze zwracanym produktem/produktami, gdyż to na jego podstawie jesteśmy w stanie przetworzyć Twój zwrot w chwili, gdy znajdzie się on w naszym magazynie.
Potrzebujesz nowego formularza zwrotu? Pobierz go tutaj.
Krok 3 W chwili, gdy Twoja paczka będzie już gotowa, wyślij ją do nas pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej do naszego punktu odbioru w:

Expandeco - Eyerim ul. Stara Droga 92 43-430 Skoczów (Harbutowice) Polska
Korzystasz z usługi dostawy, która wymaga numeru kontaktowego? Skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta.

*Wybrany przez Ciebie sposób zapakowania i wysyłki paczki musi być bezpieczny. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty, które zostaną uszkodzone lub zagubione w drodze do nas.
Krok 4 Bądź cierpliwy. Doręczenie przesyłki zwrotnej do naszego magazynu i jej przetworzenie może zająć do 10 dni roboczych.

Skorzystałeś z opcji płatności za pobraniem? Skontaktuj się z nami na kontakt@eyerim.pl i prześlij nam dane swojego rachunku bankowego w celu jak najszybszego rozpoczęcia procesu zwrotu środków.
Krok 5 W momencie, gdy tylko otrzymamy i przetworzymy Twój zwrot w magazynie, nasz zespół powiadomi Cię o tym drogą mailową.
Następnie rozpoczniemy procedurę pełnego zwrotu środków. Pamiętaj, że proces ten może zająć od 2 do 5 dni roboczych zanim środki wpłyną na Twóje konto. Czas ten zależy od wybranej przez Ciebie metody płatności, rodzaju konta czy polityki Twojego banku.

Jak zwrócić produkt?

Krok 1 Starannie zabezpiecz i zapakuj produkt, najlepiej wykorzystując to samo opakowanie, w którym został wysłany. Pamiętaj, że wszystkie produkty powinny być zwrócone w oryginalnym opakowaniu i zawierać wszystkie akcesoria, np. ściereczkę do czyszczenia, etui, certyfikat autentyczności, itp. oryginalnie załączone przez producenta.
Krok 2 Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do paczki. Ważne, aby wysłać go wraz ze zwracanym produktem/produktami, gdyż to na jego podstawie jesteśmy w stanie przetworzyć Twój zwrot w chwili, gdy znajdzie się on w naszym magazynie.
Potrzebujesz nowego formularza zwrotu? Pobierz go tutaj.
Krok 3 W chwili, gdy Twoja paczka będzie już gotowa, wyślij ją do nas pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej do naszego punktu odbioru w:

Expandeco - Eyerim ul. Stara Droga 92 43-430 Skoczów (Harbutowice) Polska
Korzystasz z usługi dostawy, która wymaga numeru kontaktowego? Skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta.

*Wybrany przez Ciebie sposób zapakowania i wysyłki paczki musi być bezpieczny. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty, które zostaną uszkodzone lub zagubione w drodze do nas.
Krok 4 Bądź cierpliwy. Doręczenie przesyłki zwrotnej do naszego magazynu i jej przetworzenie może zająć do 10 dni roboczych.

Skorzystałeś z opcji płatności za pobraniem? Skontaktuj się z nami na kontakt@eyerim.pl i prześlij nam dane swojego rachunku bankowego w celu jak najszybszego rozpoczęcia procesu zwrotu środków.
Krok 5 W momencie, gdy tylko otrzymamy i przetworzymy Twój zwrot w magazynie, nasz zespół powiadomi Cię o tym drogą mailową.
Następnie rozpoczniemy procedurę pełnego zwrotu środków. Pamiętaj, że proces ten może zająć od 2 do 5 dni roboczych zanim środki wpłyną na Twóje konto. Czas ten zależy od wybranej przez Ciebie metody płatności, rodzaju konta czy polityki Twojego banku.

Płatności, promocje i kupony rabatowe

  • Jak mogę opłacić zamówienie?

    Płatności online w eyerim są szybkie i całkowicie bezpieczne, więc nie musisz się o nic martwić. Wszystkie transakcje przetwarzamy za pomocą szyfrowanej bramki płatności i korzystamy z najlepszych na rynku systemów bezpieczeństwa oraz zabezpieczeń przed oszustwami.

    Zamówienie można opłacić korzystając z jednej z poniższych metod płatności:
      • Karta kredytowa/Karta debetowa
      • Dotpay
      • Paypal
      • Płatność przy odbiorze

  • Jak skorzystać z kodu rabatowego na waszej stronie?

    Kupon należy wprowadzić w takiej formie, w jakiej został podany, bez jakichkolwiek spacji. Wpisz lub skopiuj i wklej kod w pole „Kod rabatowy” w Twoim koszyku, jak poniżej:
    how to use discount voucher

    Po wprowadzeniu kodu kliknij „Akceptuj”, aby wprowadzić kod do swojego zamówienia. Zniżka będzie widoczna w chwili jego przetworzenia, a ostateczna kwota zamówienia ulegnie zmianie. Pamiętaj, że wartość kuponu podczas składania zamówienia jest zawsze wyświetlana bez uwzględnienia podatku.
    how to use discount voucher

    Kod rabatowy można wprowadzić jedynie podczas składania zamówienia. Nie można użyć go później.

  • Dlaczego mój kupon rabatowy nie działa?

    Jeśli zauważysz, że Twój kod rabatowy nie działa, pamiętaj, że:

    • Kod może być wykorzystany tylko jednokrotnie w ramach danego zamówienia.
    • Podobnie jak nasze kody rabatowe, tak i nasze zasady korzystania z nich różnią się między sobą. Kody mogą być ważne tylko na określone przedmioty, a większość z nich posiada również datę ważności. Warunki używania kodów rabatowych znajdziesz w tym samym miejscu, w którym uzyskałeś dostęp do nich - w wiadomości e-mail lub na naszej stronie.

    Jeśli Twój kod rabatowy wciąż nie działa, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, przedstawiając możliwie jak najwięcej szczegółów i zrzutów ekranu z komunikatami o błędzie.

  • Czy mogę użyć kuponu rabatowego ponownie w przypadku anulacji lub zwrotu zamówienia?

    Jeśli skorzystasz z kodu rabatowego, a następnie z jakiegoś powodu anulujesz swoje zamówienie, możesz zastosować go ponownie podczas składania kolejnego zamówienia, pod warunkiem że:

    • Kod wciąż jest ważny
    • Kod obejmuje zakup wybranego przez Ciebie produktu

    Nie możesz ponownie użyć kodów rabatowych, które są ważne tylko w przypadku składania pierwszego zamówienia, lub tych, których zasady użycia nie uwzględniają zamówienia zastępczego.

  • Dlaczego nie mogę wybrać opcji płatności za pobraniem jako metody płatności?

    Zawsze staramy się oferować naszym klientom jak najwięcej metod płatności, a płatność za pobraniem jest jedną z nich.

    Jeśli podczas składania zamówienia ta metoda płatności nie jest dostępna, to może to dotyczyć następujących sytuacji:

    • Nie możesz wybrać płatności za pobraniem w przypadku zamówień obejmujących soczewki wykonane zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta.
    • Ze względów bezpieczeństwa płatność za pobraniem nie jest dostępna w przypadku zamówień powyżej 900 PLN.

  • Nie otrzymałem kuponu powitalnego po zapisaniu się do newslettera.

    Zapisałeś się do naszego newslettera? Powinieneś więc otrzymać swój kupon powitalny.

    Jeśli kupon powitalny wciąż nie został przesłany, to:
    • Sprawdź folder „SPAM” w swojej skrzynce mailowej - nasze newslettery zawierają wiele fantastycznych ofert przez co czasami nie docierają tam, gdzie powinny.
    • Upewnij się, że podany przez Ciebie podczas rejestracji adres e-mail jest poprawny. Najprościej sprawdzisz to rejestrując się ponownie i sprawdzając, czy kupon powitalny został tym razem przesłany na Twoją skrzynkę e-mail.

    Jeśli kupon powitalny w dalszym ciągu nie został wygenerowany, to skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, przedstawiając nam możliwie jak najwięcej szczegółów dotyczących problemu.

  • Czy akceptujecie na waszej stronie płatność ratalną?

    Niestety, ta metoda płatności nie jest obecnie dostępna na naszej stronie.

  • Czy mogę użyć więcej niż jedenego kodu rabatowego podczas składania zamówienia?

    Chcesz skorzystać z kodu rabatowego podczas składania zamówienia? Możesz wykorzystać tylko jeden kod w ramach jednego zamówienia.

    Więcej informacji na temat wprowadzania kodów rabatowych na naszej stronie znajdziesz klikając tutaj.

  • Zapomniałem wprowadzić kodu rabatowego podczas składania zamówienia, co zrobić?

    Kod rabatowy można wprowadzić jedynie podczas składania zamówienia. Nie można wykorzystać go później.

    Jeśli jednak w dalszym ciągu chcesz wykorzystać kupon rabatowy, to wymagane jest anulowanie obecnego zamówienia i złożenie nowego na naszej stronie. Więcej informacji na temat anulacji znajdziesz tutaj.

  • Gdzie znajdę kod rabatowy, który mogę wykorzystać podczas składania zamówienia?

    Wiemy, że nasi klienci uwielbiają świetne okazje i wyjątkowe oferty, które pojawiają się od czasu do czasu.

    Zachęcamy do regularnego odwiedzania naszej strony, na której często publikujemy naprawdę dobre i długoterminowe promocje, obejmujące określone marki, soczewki korekcyjne czy wybrane kolekcje.

    Jeśli szukasz tego typu ofert, to pamiętaj, że wysyłamy też kody rabatowe klientom, którzy zapisali się do naszego newslettera. Kody również możesz znaleźć na naszym profilu na Facebooku lub banerze na naszej stronie internetowej. Zachęcamy także do odwiedzania naszego konta na Instagramie. Mówiąc w skrócie, po prostu miej oczy szeroko otwarte!

  • Czy mogę na waszej stronie dokonać zakupu bez podatku VAT?

    Ze względu na naszą ogólną politykę, sprzedajemy produkty bezpośrednio klientom. Dlatego też nie wystawiamy faktur dla podatników zwolnionych z podatku VAT.

Pytania

  • Czy mogę zwrócić otrzymany produkt?

    Tak, oczywiście. Dzięki naszej 30-dniowej polityce zwrotów możesz robić zakupy bez ryzyka.

    Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub nie pasuje do kształtu Twojej twarzy, możesz odesłać go do nas w przeciągu 30 dni od dnia jego otrzymania.

    Więcej informacji dotyczących zwrotów znajdziesz, klikając >tutaj.

  • Jak dokonać zwrotu zamówienia?

    Jak wszystko w eyerim, zwroty są bardzo proste. Wystarczy, że starannie zabezpieczysz i zapakujesz zakupiony produkt, najlepiej w to samo opakowanie, w którym został przesłany, a następnie wyślesz go do naszego punktu odbioru w:



    Więcej informacji dotyczących zwrotów znajdziesz, klikając tutaj.

  • Jaka jest ogólna polityka zwrotów?

    Jeśli zamierzasz zwrócić wadliwy lub nieprawidłowy produkt, kliknij tutaj. Postaramy się pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Jeśli potrzebujesz nowego formularza zwrotu, kliknij tutaj.

    Chcesz dokonać zwrotu? Nie ma problemu!
    • Możesz zwrócić dowolny produkt w przeciągu 30 dni od daty odbioru zamówienia.
    • Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor, zwróć go do nas i złóż nowe zamówienie.
    • Nie musisz informować nas o chęci dokonania zwrotu. Po prostu wypełnij formularz, który został załączony do naszej przesyłki, i dołącz go do zwracanego zamówienia.
    • Zwrócimy Ci środki za zakupiony produkt, dotyczy to również produktów z wyprzedaży, w tej samej formie w jakiej została dokonana płatność.
    • Nie zwracamy kosztów za elementy, które zostały indywidualnie wykonane zgodnie z Twoimi wymaganiami i potrzebami. W przypadku okularów korekcyjnych zamówionych wraz z soczewkami możemy zwrócić jedynie koszt oprawek.
    • Odpowiedzialność za zwracane produkty spoczywa na Tobie do momentu, aż dotrą one do naszego magazynu. Zadbaj o to, aby były odpowiednio zapakowane tak, by nie zniszczyły się po drodze!
    • Przemiot należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu wraz z etui, wszystkimi akcesoriami oraz oryginalnymi metkami i nalepkami firmowymi załączonymi przez producenta.
    • W przypadku, gdy zwracany do nas produkt będzie w nieodpowiednim stanie lub zostanie wysłany po upływie 30 dni, będziemy zmuszeni odesłać go z powrotem do Ciebie.
    • Nie odpowiadamy za produkty zwracane do nas przez przypadek. Jeśli zechcesz, abyśmy odesłali je do Ciebie z powrotem, będziesz musiał pokryć koszty przesyłki.
    • W zależności od metod wysyłki dostępnych w Twoim kraju, to Ty ponosisz wszelkie koszty zwracanych produktów.
    • Wybrane przez Ciebie opakowanie i metody dostawy muszą być bezpieczne. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty, które zostały zniszczone lub zagubione w drodze do nas. Prosimy o zachowanie potwierdzenie nadania przesyłki.

    Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz, klikając tutaj.

  • Jak wypełnić formularz zwrotu?

    To łatwe! Po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi na formularzu i upewnij się, że wszystkie dane zostały zapisane prawidłowo. Potrzebujemy tych informacji, aby przetworzyć Twój zwrot. Po wypełnieniu formularza, dołącz go do przesyłki wraz ze zwracanym produktem.

    Na zdjęciu widoczny jest przykład prawidłowo wypełnionego formularza: 
    how to use discount voucher

  • Czy istnieje możliwość wymiany produktu zamiast otrzymania zwrotu kosztów?

    Nie ma możliwości wymiany produktów w ramach jednego zamówienia. Zamówienie obejmujące zwracany produkt zostanie automatyczne anulowane, a Ty otrzymasz zwrot kosztów.

    Jeśli chcesz zamówić produkt w inny rozmiarze lub całkowicie inny model, to złóż nowe zamówienie na naszej stronie.

  • Czy w przypadku zwrotu zostaną zwrócone mi koszty przesyłki?

    To Ty pokrywasz koszty zwrotu produktu. Jedynie w niektórych przypadkach możemy Ci je zwrócić, przykładowo, gdy otrzymasz nieprawidłowy lub wadliwy produkt.

    Niestety, nie zwracamy kosztów elementów, które zostały indywidualnie wykonane zgodnie z Twoimi wymaganiami i potrzebami. W przypadku okularów korekcyjnych zamówionych wraz z soczewkami możemy zwrócić jedynie koszt oprawek.

  • Czy możliwy jest zwrot środków za soczewki korekcyjne?

    Niestety, nie zwracamy środków za elementy, które zostały indywidualnie wykonane zgodnie z Twoimi wymaganiami i potrzebami. W przypadku okularów korekcyjnych zamówionych wraz z soczewkami możemy zwrócić jedynie koszt oprawek.

    Jeśli zechcesz zatrzymać soczewki korekcyjne, to wyślemy oprawki do naszego laboratorium optycznego w celu profesjonalnego ich wyjęcia, a następnie prześlemy Ci je z powrotem. Odradzamy jednak ponownego korzystania z tych soczewek w połączeniu z innymi oprawkami, gdyż są one indywidualnie przygotowywane dla określonego modelu oprawek i mogą uszkodzić Ci wzrok, jeśli wykorzystasz je w oprawkach o innym kształcie lub rozmiarze.

    UWAGA: Po złożeniu przez Ciebie zamówienia nie będziemy w stanie zwrócić pieniędzy za soczewki korekcyjne, nawet jeśli zamówienie jeszcze do Ciebie nie dotarło.


  • Czy otrzymaliście już mój zwrot?

    W chwili otrzymania zwrotu zamówienia i jego przetworzenia, poinformujemy Cię o tym mailowo. Pamiętaj, że czas w jakim otrzymamy Twoją przesyłkę zwrotną może wynieść nawet do 10 dni roboczych.

    Jeśli jest taka możliwość, to zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki, aby móc śledzić jej podróż aż do momentu doręczenia do nas.

  • Zwrot środków za odesłany produkt jest niepoprawny, co zrobić?

    Przepraszamy, jeśli popełniliśmy błąd. Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta w celu wyjaśnienia sytuacji.

    Pamiętaj jednak, że nie jesteśmy w stanie zwrócić kosztów soczewek korekcyjnych czy opłaty za przesyłkę pobraniową.

  • Co zrobić, jeśli zapomnę dołączyć do przesyłki formularza zwrotu?

    Nie dołączyłeś formularza zwrotu do paczki? Nie martw się! Nasz zespół prawdopodobnie będzie w stanie zidentyfikować Twoją przesyłkę zwrotną na podstawie imienia i nazwiska.

    Po przetworzeniu Twojego zwrotu, wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że wszystko jest w porządku. Możesz spodziewać się zwrotu środków w przeciągu następnych kilku dni.

  • Po jakim czasie zwrócone środki wpłyną na moje konto?

    Jesteśmy zobowiązani rozpocząć proces zwrotu środków w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia przez Ciebie od umowy sprzedaży. Pamiętaj jednak, że nie mamy obowiązku zainicjować zwrotu, jeśli nie otrzymamy od Ciebie dowodu nadania paczki.

    Po rozpoczęciu procesu zwrotu środków, wpłyną one na Twój rachunek bankowy w przeciągu 2 - 5 dni roboczych. Czas ten zależy jednak od Twojej karty kredytowej, rodzaju konta czy polityki Twojego banku.

  • Otrzymałem wadliwy/uszkodzony produkt, co zrobić?

    Przykro nam, że taka sytuacja spotkała właśnie Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiegać takim przypadkom. Możesz mieć pewność, że od razu postaramy się rozwiązać Twój problem.

    Bezzwłocznie po wykryciu wady lub uszkodzenia, skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta, podając następujace informacje:
    • numer Twojego zamówienia,
    • nazwę modelu wadliwego lub uszkodzonego produktu,
    • opis wady lub uszkodzenia, najlepiej wraz ze zdjęciami.

    W chwili otrzymania uszkodzonego lub wadliwego produktu, niezwłocznie zwrócimy Ci poniesione koszty przesyłki oraz wyślemy nowy produkt lub rozpoczniemy procedurę zwrotu środków.

  • Czy mogę dokonać zwrotu osobiście?

    Obecnie nie przetwarzamy żadnych zwrotów osobistych. Zapoznaj się z naszą polityką zwrotów i nadaj przesyłke zwrotną pocztą lub za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej.

    Powiadomimy Cię mailowo, gdy tylko nasz zespół przetworzy Twój zwrot.

  • Skorzystałam/em z opcji płatności za pobraniem. W jaki sposób zostaną mi zwrócone pieniądze?

    Wszystkie zwroty inicjujemy elektronicznie. Jeśli wybrałaś/eś jako formę płatności przesyłkę za pobraniem i zechcesz zwrócić zamówiony produkt, skontaktuj się z nami mailowo na kontakt@eyerim.pl i prześlij poniższe informacje:
    • numer IBAN oraz SWIFT,
    • imię i nazwisko właściciela konta bankowego,
    • adres posiadacza rachunku bankowego przypisany do tego rachunku.

    W chwili otrzymania i przetworzenia zwrotu skontaktujemy się z Tobą i natychmiast przystąpimy do zwrotu środków.

    Pamiętaj, że zwrot środków za zamówienie opłacone za pobraniem możesz otrzymać wyłącznie za pośrednictwem transferu bankowego. Inne opcje nie są dostępne.

  • Jak mogę skorzystać z 2-letniej gwarancji?

    W celu określenia, czy gwarancja obejmuje daną wadę, prześlij nam jej zdjęcia i opis na adres kontakt@eyerim.pl. Skontaktujemy się z Tobą, informując o kolejnych krokach postępowania.

    W chwili otrzymania produktu, prześlemy go do producenta w ramach gwarancji. Pamiętaj, że proces ten może zająć do 30 dni.

    Jeśli wada jest objęta *gwarancją, wymienimy wadliwy produkt i wyślemy go do Ciebie bezpłatnie. Jeśli nie chcesz otrzymać nowego produktu lub w przypadku, gdy nie jest on już dostępny, dokonamy pełnego zwrotu środków. Pamiętaj, że w przypadku produktów nie znajdujących się w magazynie, czas dostawy nowego produktu może się wydłużyć.

    *Gwarancja pokrywa wszystkie wady fabryczne bez wyjątku. Nie pokrywa ona jednak uszkodzeń oprawek lub soczewek spowodowanych codziennym użytkowaniem (np. zarysowania) oraz szkód wynikających z nieprawidłowego użytkowania produktu lub wypadku.

  • Gdzie znajdę nowy formularz zwrotu?

    Nie możesz znaleźć swojego formularza zwrotu? Nie mart się. Możesz wydrukować go, klikając tutaj.

    Postępuj zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi na formularzu i upewnij się, że podane dane zostały zapisane prawidłowo. Potrzebujemy tych informacji, aby przetworzyć Twój zwrot. Po wypełnieniu formularza, dołącz go do paczki wraz ze zwracanym produktem.

OBSŁUGA KLIENTA

Nasi agenci ds. klienta służą Ci pomocą każdego dnia. Czytamy wszystkie wiadomości i zawsze odpowiadamy na nie w ciągu 24 godzin.

Adres zwrotny:

Expandeco - eyerim
ul. Stara Droga 92,
43-430 Skoczów (Harbutowice),
Polska

Adres siedziby:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves 
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: PL5263248042

Firma zarejestrowana w Rejestrze
Handlowym prowadzonym
przez Sąd Rejonowy w Koszycach,
sekcja Sro, insert 36601/V.

Produkty, marki, dostępność

  • Czy mogę uzyskać więcej informacji o waszych produktach?

    Staramy się podawać jak największą ilość przydatnych informacji o produckie, takich jak:
    • jego cechy,
    • szczegółowy opis,
    • zdjęcia,
    • wymiary.

    Na każdej stronie produktu, pod zdjęciem głównym, znajduje się sekcja ze szczegółowym opisem dotyczącym materiału, koloru czy rozmiaru, w tym zilustrowane wymiary oprawek.

    Co więcej, na każdej stronie produktu znajdziesz również przewodnik po rozmiarach, dzięki któremu dowiesz się, który rozmiar będzie idealnie pasować do Twojej twarzy.

  • Jak mogę znaleźć konkretny produkt lub markę na waszej stronie?

    Jeśli wiesz czego szukasz, to wpisz nazwę produktu w pasku wyszukiwania na górze strony i kliknij na lupę. Nasza inteligentna wyszukiwarka pomoże Ci znaleźć wybrany produkt.

    Możesz też przeglądać produkty według kategorii za pomocą zakładek na górze strony. Przykładowo możesz wyświetlić tylko okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub sportowe. Po prostu najedź na zakładkę kursorem myszy i wybierz rodzaj interesującego Cię produktu w zależności od płci, marki, kształtu oprawek, rodzaju uprawianego sportu czy dostępności w magazynie.

    Mamy też pełną listę oferowanych przez nas marek, którą możesz przeglądać, by sprawdzić czy mamy tę interesującą Ciebie. Oferujemy tysiące okularów przeciwsłonecznych, korekcyjnych oraz gogli narciarskich ponad 80 marek, więc szanse na to, że znajdziesz coś idealnego dla siebie, są bardzo duże!

    Jeśli udało Ci się znaleźć wymarzony produkt, wystarczy, że dodasz go do koszyka i będziesz postępować zgodnie z instrukcjami, w celu sfinalizowania procesu składania zamówienia.

  • Jak mogę skorzystać z Magic mirror?

    Zakupy okularów online z wykorzystaniem Magic mirror odmienią Twoje życie. Po prostu otwórz wybraną parę okularów przeciwsłonecznych lub korekcyjnych, kliknij przycisk Magic mirror w prawym dolnym rogu zdjęcia, włącz kamerkę internetową lub dodaj swoje zdjęcie i zobacz rezultaty.

    Niestety, na ten moment nie wszystkie produkty posiadają opcję wirtualnej przymiarki. Wszystkie produkty, które możesz przymierzyć wirtualnie znajdziejsz klikając tutaj.


    Pamiętaj, że nasze Magic mirror nie jest w stanie określić, jaki rozmiar będzie odpowiedni dla Ciebie. W tym celu pomocny może okazać się „Przewodnik po rozmiarach”.

  • Czy posiadacie sklep stacjonarny?

    eyerim jest wyłącznie sklepem internetowym, więc nie znajdziesz nas lokalnie.

    Skupiamy się, abyś mógł znaleźć wszystko w jednym miejscu - od uwielbianych okularów Ray-Ban po produkty niezależnych marek, od funkcjonalnych okularów sportowych po wyjątkowe okulary designerskie. Każdego tygodnia dodajemy setki nowych produktów z najnowszych kolekcji wraz z nowinkami i poradami, które znajdziesz na naszym blogu.

    Nie musisz martwić się o godziny otwarcia sklepu, jak również o umawianie się na wizytę z nami - po prostu odwiedź nas bez wychodzenia z domu i zamów produkt, który Cię interesuje.

    Oferujemy bezpłatną dostawę do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Dzięki 30-dniowej polityce zwrotu, możesz robić zakupy bez ryzyka. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są w 100% oryginalne i posiadają 2-letnią gwarancję.

  • Czy mogę zamówić produkt, który nie znajduje się obecnie w waszej ofercie?

    Nasza oferta jest nieustannie aktualizowana w zależności od dostępności produktów w naszym magazynie oraz magazynach naszych dostawców. Oznacza to jednak, że wiele produktów szybko znika z naszej strony, szczególnie w szczycie sezonu, a na ich miejscu pojawiają się nowe. Na szczęście, współpracujemy bezpośrednio z liderami na rynku optycznym, aby zapewnić Ci każdego tygodnia dostęp do setek nowych produktów, bestsellerów i najnowszych kolekcji. Bądź więc czujny, jeśli wciąż szukasz swojej wymarzonej pary okularów!

  • Czy aktualnie wyprzedany produkt będzie ponownie dostępny?

    Na razie nie jesteśmy w stanie poinformować Cię o ponownej dostępności wyprzedanego produktu. Ze względu na to, że niektóre kolekcje są limitowane, to pojawiają się i znikają. Dostępność wielu produktów jest ograniczona czasowo i są one zastępowane nowymi kolekcjami.

    Jednak zawsze możesz znaleźć podobny produkt, wybierając interesującą Cię kategorię. Przykładowo, możesz wyszukać okulary przeciwsłoneczne i ograniczyć wyniki wyszukiwania korzystając z filtrów po lewej stronie naszej strony. W ten sposób łatwiej znajdziesz produkt odpowiadający Ci po kątem koloru soczewek, kształtu oprawek, materiału czy funkcji.

  • Czy sprzedajecie oryginalne okulary?

    Tak, bez najmniejszych wątpliwości.

    Wszystkie produkty sprzedawane w eyerim są w 100% oryginalne. Każdy model wysyłany jest w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami uwzględnionymi przez producenta. Dołączamy również do przesyłki certyfikat oryginalności, jeśli tylko jest on dołączany przez producenta.

    eyerim to oficjalny pośrednik w sprzedaży okularów marki Ray-Ban jak i wielu innych marek znajdujących się na naszej stronie. Bezpośrednio współpracujemy z liderami na rynku optycznym takimi, jak Luxottica czy Safilo, którzy od wielu dekad odpowiadają za produkcję we Włoszech takich marek, jak Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors i wielu innych. Dowiedz się więcej.

    Ponadto, nasz zespół troszczy się o wzrok osób w całej Europie od ponad 4 lat, oferując im designerskie okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne ponad 80 znanych na całym świecie marek. To raczej byłoby niemożliwe, gdybyśmy sprzedawali nieoryginalne produkty, prawda? W eyerim ciężko pracujemy, aby zapewnić Ci pełną satysfakcję. Wszystkim naszym klientom oferujemy wyłącznie doskonałą jakość, wysokie standardy i fantastyczną obsługę. 

  • Czy otrzymam etui i ściereczkę do czyszczenia wraz z moimi okularami?

    Każdy zakupiony przez Ciebie produkt na eyerim jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami dołączonymi przez producenta.

    Oryginalne opakowania produktów większości marek i kolekcji obejmują twardy lub miękki futerał oraz ściereczkę do czyszczenia okularów. Jednak w przypadku niektórych produktów może być dołączony materiałowy woreczek, który jednocześnie pełni funkcję pokrowca ochronnego jak i ściereczki z mikrofibry.

    Nie jesteśmy również w stanie określić koloru lub rodzaju etui, które zostanie Ci wysłane. Zależy to wyłącznie od producenta.

  • Gdzie mogę znaleźć listę wszystkich oferowanych przez was marek?

    Oferujemy designerskie okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne, jak i gogle narciarskie ponad 80 znanych na całym świecie marek. Pełną listę wszystkich oferowanych marek znajdziesz, klikając tutaj.



  • Czy zostanę poinformowany, gdy dany produkt będzie ponownie dostępny w magazynie?

    Nie mamy obecnie możliwości sprawdzenia, kiedy dany produkt będzie ponownie dostępny w magazynie.

    Szybka wysyłka produktów jest dla nas niezwykle istotna i zawsze, bez względu na okoliczności, staramy się, aby w naszym magazynie znajdowały się najbardziej popularne modele. Jeśli jednak spodoba Ci się produkt, który jest dostępny w naszej ofercie, ale nie ma go w magazynie, to zadbamy, aby jak najszybciej wysłać go do Ciebie. W takim przypadku przybliżony czas dostawy zawsze jest podany na stronie produktu, bezpośrednio przy jego zdjęciu.

  • Gdzie mogę znaleźć przewodnik po rozmiarach?

    Zależy nam, by wysłać okulary, które będą idealnie pasować do Twojej twarzy, dlatego też przygotowaliśmy szybki przewodnik po rozmiarach, który znajdziesz na każdej stronie produktu. Po prostu kliknij na zakładkę „Rozmiary” pod zdjęciem głównym i wypróbuj naszą sztuczkę przy użyciu karty kredytowej. Wiekszości osobom będzie pasował rozmiar M. Możliwe, że świetnie sprawdzi się on i w Twoim przypadku.

    Jest jeszcze kilka innych sposobów, aby upewnić się, że wybierzesz odpowiedni rozmiar:

    • Sprawdź rozmiar swoich obecnych oprawek.
    • Zmierz swoje obecne oprawki samodzielnie.
    • Wypróbuj nasze Magic mirror.

    Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij tutaj.

  • Skąd mogę wiedzieć, że okulary będą na mnie dobrze wyglądały?

    Kilka podstawowych zasad może zdecydowanie ułatwić i uprzyjemnić wybór okularów.

    Oferujemy różne filtry wyszukiwania, jednak tym najważniejszym podczas podejmowania decyzji o zakupie jest kształt Twojej twarzy.

    Okrągłe twarze są zazwyczaj tak samo szerokie, jak i długie. Mają zaokrągloną linię szczęki i kości policzkowych. Ich pełne policzki są szersze niż czoło. Osobom o tym typie urody proponujemy oprawki prostokątne, najlepiej z wyrazistymi konturami, które wizualnie zmiękczą ich kości policzkowe. Świetnym wyborem są również okulary z półpełną oprawką, które doskonale wydłużają twarz.

    Twarze kwadratowe charakteryzują się taką samą szerokością kości policzkowych, czoła i linii szczęki. Jeśli jest to Twój typ urody, to wypróbuj oprawki okrągłe, owalne lub w kształcie kociego oka, które zmiękczają optycznie linię szczęki. Jeśli natomiast interesują Cię oprawki prostokątne, upewnij się, że mają zaokrąglone rogi. Jeśli Twoja twarz jest dłuższa niż szersza (masz wysokie czoło, wydłużone kości policzkowe i zaokrągloną linię szczęki), to sprawdź okulary o jak największych soczewkach. W Twoim przypadku znakomicie sprawdzą się oprawki typu oversize, które stworzą wrażenie szerszej twarzy i pomogą odwrócić uwagę od jej pociągłości.

    Twarze w kształcie serca, nazywane również trójkątnymi, wyróżniają się szerokim czołem i wąską szczęką. Przy tym typie urody, należy skupić się na oprawkach kwadratowych lub prostokątnych, które balansują cechy charakterystyczne tego kształktu twarzy. Również sprawdzą się w tym wypadku oprawki okrągłe czy owalne.

    Twarze owalne charakteryzują się nieco szerszymi kościami policzkowymi w porównaniu z brodą i linią żuchwy. Przypominają kształtem jajko. Ten typ urody jest postrzegany jako idealny i powinien dobrze wyglądać w większości oprawek. Może więc eksperymentować w różnymi kształtami. Istnotne jest jednak dobranie właściwego rozmiaru.

  • Co muszę widzieć, zanim zamówię okulary korekcyjne online?

    Zamawiając soczewki korekcyjne na naszej stronie, trafisz na kilka podstawowych terminów. Oto krótki opis każdego z ich:

    Sfera (SPH) to moc szkieł wyrażona w dioptriach. Opisuje to, jak bardzo Twoje soczewki powinny przybliżać lub oddalać obraz, aby zapewnić Ci odpowiednie widzenie.

    Cylinder (CYL) to wartość wyrażająca moc soczewek potrzebną do korekty astygmatyzmu, czyli stanu, w którym nieregularna rogówka powoduje niewyraźne widzenie. Jeśli na recepcie nie możesz znaleźć wartości cylindra, oznacza to, że nie masz astygmatyzmu - to pole powinno więc pozostać puste podczas składania zamówienia.

    Oś cylindra wyraża stopień i kierunek Twojego astygmatyzmu. Jeśli na recepcie nie możesz znaleźć wartości cylindra, oznacza to, że nie masz astygmatyzmu - to pole powinno więc pozostawione puste podczas składania zamówienia.

    Rozstaw źrenic (PD) to wyrażona w milimetrach odległość miedzy środkami źrenic Twoich oczu. Wartość tę wykorzystywana jest w celu wyrównania soczewek względem środka Twoich źrenic, aby uzyskać doskonałą wyrazistość. Jeśli nIe możesz znaleźć swojej wartości PD na recepcie, to skorzystaj z naszej linijki PD.

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, korzystając z jednej z dostępnych poniżej opcji nawiązania kontaktu. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

  • Czy okulary posiadają gwarację?

    Tak, w eyerim oferujemy naszą własną 2-letnią gwarancję przy zakupie dowolnego produktu.

    Każdy dostawca określa warunki gwarancji na różnych zasadach. Niektóre marki oferują zaledwie 6-miesięczny okres gwarancyjny, podczas gdy inne aż roczny. Pod uwagę często trzeba brać tysiące różnych warunków, definicji i ograniczeń geograficznych. W eyerim chcemy Cię uwolnić od tego. Dlatego też oferujemy 2-letni okres gwarancyjny, bez jakichkolwiek zobowiązań. Wystarczy, że zachowasz swoją fakturę eyerim (w postaci e-mail lub papierowej), którą wyślemy po złożeniu zamówienia w naszym sklepie. Będzie ona pełnić funkcję certyfikatu Twojej gwarancji.

    Gwarancja obejmuje wszystkie *wady produkcyjne bez wyjątku. Nie pokrywa jednak uszkodzeń oprawek lub soczewek spowodowanych codziennym użytkowaniem lub zaniedbaniem (np. zarysowania) jak i nieprawidłowym użytkowaniem produktu lub wypadkiem.

    * Wady produkcyjne to defekty, które powstają podczas procesu wytwarzania produktu i nie odpowiadają standardom producenta dotyczącym określonego produktu (uszkodzone zawiasy, nieprawidłowy kolor, itp.). Wady produkcyjne nie obejmują defektów designu, które przypisuje się raczej projektowi danego modelu, a nie samemu procesowi produkcji.

  • Czy oferujecie rabat w przypadku zakupu hurtowego?

    Ze względu na to, że jesteśmy wyłącznie sprzedawcą online i oficjalnym dystrybutorem wszystkich marek dostępnych na www.eyerim.pl, wszystkie nasze produkty sprzedajemy bezpośrednio klientom - oznacza to, że nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.

  • Czy posiadacie w swojej ofercie części zamienne, takie jak noski lub soczewki?

    Wszystkie części zamienne oraz akcesoria okularów przeciwsłonecznych, korekcyjnych czy gogli narciarskich, oryginalnie załączone przez producenta do zestawu, zostaną Ci dostarczone.

    W eyerim nie sprzedajemy części zamiennych, takich jak zauszniki, soczewki czy noski jako oddzielny produkt.

  • Od kiedy liczony jest mój okres gwarancyjny?

    Zależy to od wybranej przez Ciebie metody płatności.

    Jeśli podczas składania zamówienia wybrałeś płatność za pobraniem, to Twój okres gwarancyjny rozpocznie się, w momencie doręczenia przesyłki.

    Jeśli natomiast podczas składania zamówienia wybrałeś jedną z opcji płatności z góry (karta kredytowa lub debetowa, PayPal, etc.), to Twoja gwarancja rozpocznie się z chwilą złożenia zamówienia.

Zwroty

  • Czy mogę zwrócić otrzymany produkt?

    Tak, oczywiście. Dzięki naszej 30-dniowej polityce zwrotów możesz robić zakupy bez ryzyka.

    Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub nie pasuje do kształtu Twojej twarzy, możesz odesłać go do nas w przeciągu 30 dni od dnia jego otrzymania.

    Więcej informacji dotyczących zwrotów znajdziesz, klikając >tutaj.

  • Jak dokonać zwrotu zamówienia?

    Jak wszystko w eyerim, zwroty są bardzo proste. Wystarczy, że starannie zabezpieczysz i zapakujesz zakupiony produkt, najlepiej w to samo opakowanie, w którym został przesłany, a następnie wyślesz go do naszego punktu odbioru w:



    Więcej informacji dotyczących zwrotów znajdziesz, klikając tutaj.

  • Jaka jest ogólna polityka zwrotów?

    Jeśli zamierzasz zwrócić wadliwy lub nieprawidłowy produkt, kliknij tutaj. Postaramy się pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Jeśli potrzebujesz nowego formularza zwrotu, kliknij tutaj.

    Chcesz dokonać zwrotu? Nie ma problemu!
    • Możesz zwrócić dowolny produkt w przeciągu 30 dni od daty odbioru zamówienia.
    • Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor, zwróć go do nas i złóż nowe zamówienie.
    • Nie musisz informować nas o chęci dokonania zwrotu. Po prostu wypełnij formularz, który został załączony do naszej przesyłki, i dołącz go do zwracanego zamówienia.
    • Zwrócimy Ci środki za zakupiony produkt, dotyczy to również produktów z wyprzedaży, w tej samej formie w jakiej została dokonana płatność.
    • Nie zwracamy kosztów za elementy, które zostały indywidualnie wykonane zgodnie z Twoimi wymaganiami i potrzebami. W przypadku okularów korekcyjnych zamówionych wraz z soczewkami możemy zwrócić jedynie koszt oprawek.
    • Odpowiedzialność za zwracane produkty spoczywa na Tobie do momentu, aż dotrą one do naszego magazynu. Zadbaj o to, aby były odpowiednio zapakowane tak, by nie zniszczyły się po drodze!
    • Przemiot należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu wraz z etui, wszystkimi akcesoriami oraz oryginalnymi metkami i nalepkami firmowymi załączonymi przez producenta.
    • W przypadku, gdy zwracany do nas produkt będzie w nieodpowiednim stanie lub zostanie wysłany po upływie 30 dni, będziemy zmuszeni odesłać go z powrotem do Ciebie.
    • Nie odpowiadamy za produkty zwracane do nas przez przypadek. Jeśli zechcesz, abyśmy odesłali je do Ciebie z powrotem, będziesz musiał pokryć koszty przesyłki.
    • W zależności od metod wysyłki dostępnych w Twoim kraju, to Ty ponosisz wszelkie koszty zwracanych produktów.
    • Wybrane przez Ciebie opakowanie i metody dostawy muszą być bezpieczne. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty, które zostały zniszczone lub zagubione w drodze do nas. Prosimy o zachowanie potwierdzenie nadania przesyłki.

    Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz, klikając tutaj.

  • Jak wypełnić formularz zwrotu?

    To łatwe! Po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi na formularzu i upewnij się, że wszystkie dane zostały zapisane prawidłowo. Potrzebujemy tych informacji, aby przetworzyć Twój zwrot. Po wypełnieniu formularza, dołącz go do przesyłki wraz ze zwracanym produktem.

    Na zdjęciu widoczny jest przykład prawidłowo wypełnionego formularza: 
    how to use discount voucher

  • Czy istnieje możliwość wymiany produktu zamiast otrzymania zwrotu kosztów?

    Nie ma możliwości wymiany produktów w ramach jednego zamówienia. Zamówienie obejmujące zwracany produkt zostanie automatyczne anulowane, a Ty otrzymasz zwrot kosztów.

    Jeśli chcesz zamówić produkt w inny rozmiarze lub całkowicie inny model, to złóż nowe zamówienie na naszej stronie.

  • Czy w przypadku zwrotu zostaną zwrócone mi koszty przesyłki?

    To Ty pokrywasz koszty zwrotu produktu. Jedynie w niektórych przypadkach możemy Ci je zwrócić, przykładowo, gdy otrzymasz nieprawidłowy lub wadliwy produkt.

    Niestety, nie zwracamy kosztów elementów, które zostały indywidualnie wykonane zgodnie z Twoimi wymaganiami i potrzebami. W przypadku okularów korekcyjnych zamówionych wraz z soczewkami możemy zwrócić jedynie koszt oprawek.

  • Czy możliwy jest zwrot środków za soczewki korekcyjne?

    Niestety, nie zwracamy środków za elementy, które zostały indywidualnie wykonane zgodnie z Twoimi wymaganiami i potrzebami. W przypadku okularów korekcyjnych zamówionych wraz z soczewkami możemy zwrócić jedynie koszt oprawek.

    Jeśli zechcesz zatrzymać soczewki korekcyjne, to wyślemy oprawki do naszego laboratorium optycznego w celu profesjonalnego ich wyjęcia, a następnie prześlemy Ci je z powrotem. Odradzamy jednak ponownego korzystania z tych soczewek w połączeniu z innymi oprawkami, gdyż są one indywidualnie przygotowywane dla określonego modelu oprawek i mogą uszkodzić Ci wzrok, jeśli wykorzystasz je w oprawkach o innym kształcie lub rozmiarze.

    UWAGA: Po złożeniu przez Ciebie zamówienia nie będziemy w stanie zwrócić pieniędzy za soczewki korekcyjne, nawet jeśli zamówienie jeszcze do Ciebie nie dotarło.


  • Czy otrzymaliście już mój zwrot?

    W chwili otrzymania zwrotu zamówienia i jego przetworzenia, poinformujemy Cię o tym mailowo. Pamiętaj, że czas w jakim otrzymamy Twoją przesyłkę zwrotną może wynieść nawet do 10 dni roboczych.

    Jeśli jest taka możliwość, to zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki, aby móc śledzić jej podróż aż do momentu doręczenia do nas.

  • Zwrot środków za odesłany produkt jest niepoprawny, co zrobić?

    Przepraszamy, jeśli popełniliśmy błąd. Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta w celu wyjaśnienia sytuacji.

    Pamiętaj jednak, że nie jesteśmy w stanie zwrócić kosztów soczewek korekcyjnych czy opłaty za przesyłkę pobraniową.

  • Co zrobić, jeśli zapomnę dołączyć do przesyłki formularza zwrotu?

    Nie dołączyłeś formularza zwrotu do paczki? Nie martw się! Nasz zespół prawdopodobnie będzie w stanie zidentyfikować Twoją przesyłkę zwrotną na podstawie imienia i nazwiska.

    Po przetworzeniu Twojego zwrotu, wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że wszystko jest w porządku. Możesz spodziewać się zwrotu środków w przeciągu następnych kilku dni.

  • Po jakim czasie zwrócone środki wpłyną na moje konto?

    Jesteśmy zobowiązani rozpocząć proces zwrotu środków w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia przez Ciebie od umowy sprzedaży. Pamiętaj jednak, że nie mamy obowiązku zainicjować zwrotu, jeśli nie otrzymamy od Ciebie dowodu nadania paczki.

    Po rozpoczęciu procesu zwrotu środków, wpłyną one na Twój rachunek bankowy w przeciągu 2 - 5 dni roboczych. Czas ten zależy jednak od Twojej karty kredytowej, rodzaju konta czy polityki Twojego banku.

  • Otrzymałem wadliwy/uszkodzony produkt, co zrobić?

    Przykro nam, że taka sytuacja spotkała właśnie Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiegać takim przypadkom. Możesz mieć pewność, że od razu postaramy się rozwiązać Twój problem.

    Bezzwłocznie po wykryciu wady lub uszkodzenia, skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta, podając następujace informacje:
    • numer Twojego zamówienia,
    • nazwę modelu wadliwego lub uszkodzonego produktu,
    • opis wady lub uszkodzenia, najlepiej wraz ze zdjęciami.

    W chwili otrzymania uszkodzonego lub wadliwego produktu, niezwłocznie zwrócimy Ci poniesione koszty przesyłki oraz wyślemy nowy produkt lub rozpoczniemy procedurę zwrotu środków.

  • Czy mogę dokonać zwrotu osobiście?

    Obecnie nie przetwarzamy żadnych zwrotów osobistych. Zapoznaj się z naszą polityką zwrotów i nadaj przesyłke zwrotną pocztą lub za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej.

    Powiadomimy Cię mailowo, gdy tylko nasz zespół przetworzy Twój zwrot.

  • Skorzystałam/em z opcji płatności za pobraniem. W jaki sposób zostaną mi zwrócone pieniądze?

    Wszystkie zwroty inicjujemy elektronicznie. Jeśli wybrałaś/eś jako formę płatności przesyłkę za pobraniem i zechcesz zwrócić zamówiony produkt, skontaktuj się z nami mailowo na kontakt@eyerim.pl i prześlij poniższe informacje:
    • numer IBAN oraz SWIFT,
    • imię i nazwisko właściciela konta bankowego,
    • adres posiadacza rachunku bankowego przypisany do tego rachunku.

    W chwili otrzymania i przetworzenia zwrotu skontaktujemy się z Tobą i natychmiast przystąpimy do zwrotu środków.

    Pamiętaj, że zwrot środków za zamówienie opłacone za pobraniem możesz otrzymać wyłącznie za pośrednictwem transferu bankowego. Inne opcje nie są dostępne.

  • Jak mogę skorzystać z 2-letniej gwarancji?

    W celu określenia, czy gwarancja obejmuje daną wadę, prześlij nam jej zdjęcia i opis na adres kontakt@eyerim.pl. Skontaktujemy się z Tobą, informując o kolejnych krokach postępowania.

    W chwili otrzymania produktu, prześlemy go do producenta w ramach gwarancji. Pamiętaj, że proces ten może zająć do 30 dni.

    Jeśli wada jest objęta *gwarancją, wymienimy wadliwy produkt i wyślemy go do Ciebie bezpłatnie. Jeśli nie chcesz otrzymać nowego produktu lub w przypadku, gdy nie jest on już dostępny, dokonamy pełnego zwrotu środków. Pamiętaj, że w przypadku produktów nie znajdujących się w magazynie, czas dostawy nowego produktu może się wydłużyć.

    *Gwarancja pokrywa wszystkie wady fabryczne bez wyjątku. Nie pokrywa ona jednak uszkodzeń oprawek lub soczewek spowodowanych codziennym użytkowaniem (np. zarysowania) oraz szkód wynikających z nieprawidłowego użytkowania produktu lub wypadku.

  • Gdzie znajdę nowy formularz zwrotu?

    Nie możesz znaleźć swojego formularza zwrotu? Nie mart się. Możesz wydrukować go, klikając tutaj.

    Postępuj zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi na formularzu i upewnij się, że podane dane zostały zapisane prawidłowo. Potrzebujemy tych informacji, aby przetworzyć Twój zwrot. Po wypełnieniu formularza, dołącz go do paczki wraz ze zwracanym produktem.

Dostawa i wysyłka

  • Jaki jest czas dostawy?

    W magazynie przechowujemy najpopularniejsze produkty, aby mieć pewność, że ich wysyłka będzie natychmiastowa. Można je znaleźć na naszej stronie oznaczone jako „w magazynie”. Wysyłamy je w przeciągu 24 godzin.

    Pozostałe produkty również są dostępne, jednak nie posiadamy ich aktualnie w magazynie. Ich wysyłki dokonujemy w przeciągu 11 dni roboczych. Przybliżony czas dostawy każdego produktu znajdziesz na naszej stronie.

  • Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

    Tak, oczywiście! Współpracujemy z międzynarodowymi, godnymi zaufania firmami kurierskimi. Zamówienia są zawsze nadawane w usłudze z systemem monitorowania przesyłek.

    W chwili, gdy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego nadania oraz numerem przesyłki, umożliwiającym jej monitorowanie. Po prostu kliknij link śledzenia w wysłanej przez nas wiadomości i sprawdź, gdzie znajduje się Twoja paczka.

  • Co zrobić, gdy mój kod śledzenia przesyłki nie działa?

    W przypadku niektórych systemów śledzenia przesyłek, aktywacja kodu śledzenia przez firmę kurierską może zająć od 1 do 4 dni roboczych.


    Jeśli w tym czasie link w dalszym ciągu będzie nieaktywny lub paczka utknie w jakimś miejscu, to skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta. Dołożymy wszelkich starań, by pomóc Ci w rozwiązaniu tego problemu.

  • Czy dostawa jest naprawdę bezpłatna?

    Tak, eyerim oferuje darmową dostawę wszystkich produktów bezpośrednio pod wskazany przez Ciebie adres. Dostawa jest całkowicie darmowa w obrębie wszystkich krajów Unii Europejskiej.

    Pamiętaj jednak, że to Ty pokrywasz koszty wysyłki zwracanego produktu.

  • Dlaczego muszę zapłacić za przesyłkę pobraniową?

    Przesyłka za pobraniem nie jest metodą dostawy. Wszystkie metody dostawy (poza wysyłką ekspresową) są bezpłatne.

    Przesyłka za pobraniem jest metodą płatności, dzięki której możesz, ale nie musisz, opłacić zamówienie w chwili jego odbioru. W niektórych krajach za przesyłkę pobraniową mogą być naliczone dodatkowe opłaty.

  • Z jakich usług dostawczych korzystacie?

    Współpracujemy z międzynarodowymi, godnymi zaufania firmami kurierskimi. Twoje zamówienie zawsze jest wysyłane w usłudze umożliwiającej monitorowanie przesyłki, oczywiście, bezpłatnie.

    Opcja dostawy może zależeć od wybranej przez Ciebie metody płatności lub kraju dostawy, jednak zawsze jest ona widoczna podczas składania zamówienia. W Polsce oferujemy następujące opcje dostawy: DPD

  • Czy mogę przekierować swoją paczkę na inny adres?

    Dzięki ogólnej polityce jesteśmy w stanie zmienić Twój adres dostawy do momentu, aż zamówienie nie zostanie wysłane. Jeśli chcesz zaktualizować swój adres dostawy lub dane kontaktowe, to skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta i podaj nam aktualne dane.

    Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, nie możemy zagwarantować, że sugerowane przez Ciebie zmiany zostaną wprowadzone. Rekomendujemy bezpośredni kontakt z firmą kurierską w celu ustalenia możliwości przekierowania przesyłki na określony adres.

    Większość firm doręcza zamówienia w standardowych godzinach pracy i może wymagać potwierdzenia odbioru. Sugerujemy więc, aby podać adres, pod którym ktoś będzie w stanie odebrać paczkę. 

  • Co się stanie, gdy próba doręczenia paczki będzie miała miejsce podczas mojej nieobecności?

    Większość firm kurierskich zazwyczaj kontaktuje się telefonicznie lub tekstowo przed doręczeniem przesyłki, informując o szacowanej godzinie dostawy. Jeśli nie będziesz obecny w tym czasie pod wskazanym adresem, zazwyczaj możesz ustalić nową datę i czas dostawy lub odebrać przesyłkę w najbliższym punkcie odbioru.

    Każda firma kurierska ustala własne zasady dostawy, które dodatkowo mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego też, w przypadku jakichkolwiek zmian, prosimy o zapoznanie się z instrukcjami, jakie otrzymasz od naszego partnera odpowiedzialnego za dostawę.

  • Czy mogę określić czas lub dzień dostawy?

    Nie ma możliwości wybrania konkretnej godziny i dnia dostawy. Podczas składania zamówienia, jak i w mailowym potwierdzeniu złożenia zamówienia, będzie widniała informacja o przybliżonym czasie jego dostawy.

    Jeśli jednak z jakiegoś powodu potrzebujesz przełożyć termin dostawy, a Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta i poinformuj nas, kiedy chciałbyś otrzymać swoje zamówienie.

    W chwili, gdy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz powiadomienie w formie wiadomości e-mail wraz z numerem przesyłki, dzięki któremu możesz monitorować swoją paczkę w czasie rzeczywistym. Po prostu kliknij link śledzenia, aby sprawdzić aktualne położenie swojej paczki. 

  • Czy mogę zamówić przesyłkę na adres swojego miejsca pracy?

    Możemy doręczyć przesyłkę zarówno do Twojego domu jak i miejsca pracy. Większość firm doręcza zamówienia w standardowych godzinach pracy i może wymagać potwierdzenia odbioru. Sugerujemy więc, aby podać adres, pod którym ktoś będzie w stanie odebrać przesyłkę. 

  • Co się stanie, jeśli nie odbiorę przesyłki?

    Większość firm kurierskich zazwyczaj kontaktuje się telefonicznie lub tekstowo przed doręczeniem przesyłki, informując o szacowanej godzinie dostawy. Jeśli nie będziesz obecny w tym czasie pod wskazanym adresem, zazwyczaj możesz ustalić nową datę i czas dostawy lub odebrać przesyłkę w najbliższym punkcie odbioru.

    Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ustalonym terminie, zostanie ona automatycznie zwrócona do naszego magazynu. Nie martw się, gdy tylko dotrze do nas, skontaktujemy się z Tobą i nadamy ją ponownie, jeśli wyrazisz taką chęć.

    Pamiętaj, że ponownego nadania paczki możemy dokonać tylko raz, a Twoje zamówienie będzie automatycznie anulowane po drugiej nieudanej próbie dostawy.

Problemy techniczne

  • Jak mogę zapisać się do newslettera?

    Z naszym newsletterem będziesz na bieżąco z najświeższymi informacjami i naszymi najnowszymi ofertami.

    Najprostszym sposobem rejestracji jest przejście do dolnej sekcji naszej strony i podanie swojego adresu e-mail. Tylko tyle wystarczy, aby oficjalnie zapisać się do naszego newslettera. Co więcej, jeśli dołączysz do naszych subskrybentów, to otrzymasz również kupon ze zniżką powitalną.

  • Nie mogę zalogować się na swoje konto.

    Jeśli na stronie logowania otrzymujesz komunikat o niepoprawnym adresie e-mail lub haśle, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej:

    • Upewnij się, że rejestracja Twojego konta zakończyła się pomyślnie. Powinieneś otrzymać wiadomość e-mail potwierdzającą rejestrację o tytule „Witamy w eyerim”. Jeśli nie dotarła ona do Ciebie, to możliwe, że rejestracja nie przebiegła prawidłowo, np. przez błąd w podanym adresie e-mail.
    • Pamiętaj, że subskrypcja naszego newslettera nie jest jednoznaczna z utworzeniem konta. Musisz dodatkowo przejść proces rejestracji.
    • Sprawdź dwukrotnie, czy używasz tego samego adresu e-mail i hasła, które zostały podane podczas rejestracji.
    • Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij link „Nie pamiętam hasła” na stronie logowania. Wprowadź swój adres e-mail, abyśmy mogli wysłać Ci wiadomość z linkiem do jego zresetowania i utworzenia nowego.
    • Jeśli wciąż będziesz mieć trudności z zalogowaniem się, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta. Przekaż nam możliwie jak najwięcej szczegółów wraz ze zrzutami ekranu wiadomości o błędzie, abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu tego problemu.

  • Czy muszę utworzyć konto, aby dokonać zakupu w waszym sklepie?

    Nie, nie musisz.

    Aktualizacje dotyczące Twojego zamówienia zawsze wysyłamy drogą mailową. Jeśli jednak zarejestrujesz się, następne zamówienie złożysz o wiele szybciej i prościej. Posiadając konto na eyerim, możesz edytować adres w dowolnym momencie, sprawdzić poprzednie zamówienia, zaktualizować dane swojego konta i zaoszczędzić czas podczas składania kolejnego zamówienia.

    Pamiętaj, że wszelkie zmiany danych na Twoim koncie nie zostaną uwzględnione w Twoim bieżącym zamówieniu. Jeśli, przykładowo, zaktualizujesz adres dostawy, zostanie on uwzględniony dopiero w ramach nowego zamówienia.

  • Nie chcę otrzymywać wiadomości e-mail/newslettera.

    Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, możesz wypisać się z niego, klikając link „Anuluj subskrypcję” w jednej z otrzymanych wiadomości e-mail.

    Jeśli zmienisz zdanie i ponownie zechcesz nas subskrybować, to możesz zapisać się w dokładnie taki sam sposób, w jaki zrobiłeś to za pierwszym razem. Nie otrzymasz jednak koleny raz powitalnego kodu zniżkowego.

  • Nie pamiętam hasła. Jak je zresetować?

    Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, to z łatwością możesz je zresetować i ponownie uzystkać dostęp do swojego konta.

    Przejdź do strony logowania, klikając tutaj, lub kliknij w link znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu. Kliknij „Nie pamiętam hasła” i wpisz swój adres e-mail. W następnym kroku otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem resetującym hasło.

  • Mam problemy z zapłatą na waszej stronie. Co zrobić?

    Przykro nam, że podczas składania zamówienia napotkałeś problemy związane z jego opłatą.

    Zawsze upewnij się, że wymagane podczas składania zamówienia dane, takie jak numer karty, imię i nazwisko czy adres e-mail, zostały wprowadzone prawidłowo. Jeśli w dalszym ciągu masz z problemy z dokonaniem płatności, najłatwiej będzie Ci dokończyć składanie zamówienia przy użyciu innej z wymienionych metod.

    Jeśli wciąż nie możesz sfinalizować transakcji, to skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta. Przekaż nam możliwie jak najwięcej szczegółów na temat problemu i wykonanych kroków oraz prześlij zrzuty ekranu z wszelkimi komunikatami o błędach.

  • Nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia. Czy wszystko jest w porządku?

    Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia złożenia zamówienia na swoją skrzynkę mailową, to postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej:

    • Sprawdź folder "SPAM" i "Promocje" na swojej skrzynce mailowej.
    • Sprawdź, czy zamówienie rzeczywiście zostało złożone (czy transakcja płatności przebiegła pomyślnie).

    Jeśli wciąż nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, możliwe, że wprowadzony przez Ciebie adres e-mail zawierał błąd lub Twoja płatność nie została przetworzona. Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, przedstawiając możliwie jak najwięcej szczegółów, a my postaramy się pomóc Ci w rozwiązaniu tego problemu.

eyerim collection

  • Jaki jest przybliżony czas dostawy okularów korekcyjnych z eyerim collection?

    Przybliżony czas dostawy okularów korekcyjnych z eyerim collection to od 8 do 10 dni roboczych.

    Produkcja zamówionych soczewek korekcyjnych zaczyna się praktycznie zaraz po złożeniu zamówienia na stronie eyerim. Kiedy soczewki są gotowe oraz włożone do wybranych oprawek, okulary korekcyjne zostaną wysłane na podany przez Ciebie adres.
     

  • Jakie akcesoria są dołączone do okularów korekcyjnych z eyerim collection?

    Wszystkie produkty z eyerim collection wysyłane są w oryginalnym opakowaniu wraz z oryginalnymi akcesoriami, dopasowanymi do wybranych przez Ciebie okularów. 

    Po złożeniu zamówienia na okulary korekcyjne z eyerim collection otrzymasz przesyłkę zawierającą wybrane okulary korekcyjne, twarde etui w kolorze czarnym oraz miękką ściereczkę czyszczącą, również w kolorze czarnym.

  • Czy istnieje możliwość zwrócenia okularów korekcyjnych z eyerim collection?

    Tak, oczywiście. Dzięki naszej 30-dniowej polityce zwrotu, zakupy na eyerim są bez ryzyka.

    W przypadku, gdy zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub nie pasuje do Twojej twarzy, możesz go odesłać w terminie do 30 dni od jego doręczenia.

    Więcej informacji dotyczących zwrotów możesz znaleźć tutaj.

  • Cena soczewek korekcyjnych jest wliczona w cenie końcowej. Jak zostaną zwrócone pieniądze?

    Jeżeli zdecydujesz się zwrócić okulary korekcyjne z eyerim collection, to zwrócimy Ci całą zapłaconą kwotę. Całość wpłaconych środków zwrócimy Ci również w przypadku, kiedy soczewki korekcyjne zostały wykonane specjalnie według podanych przez Ciebie parametrów czy kiedy do soczewek zostały dodane ulepszenia (ochrona przed niebieskim światłem, soczewki fotochromowe itp.). Po prostu zakupy bez ryzyka!

    UWAGA: Zwrot pełnej ceny dotyczy wyłącznie okularów korekcyjnych z eyerim collection. Jeśli wybierzesz inne designerskie okulary korekcyjne z soczewkami korekcyjnymi, zwrócimy Ci pieniądze tylko za odesłane oprawki. Zwrot za soczewki, które zostały wyprodukowane według Twoich indywidualnych wymagań, niestety nie jest możliwy.

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie z eyerim collection?

    Podczas składania zamówienia na okulary korekcyjne z eyerim collection możesz skorzystać z jednej z poniższych metod płatności:

    • Karta kredytowa/debetowa
    • Dotpay
    • PayPal

    Płatności online z eyerim są błyskawiczne. Bardzo poważnie podchodzimy do Twojego bezpieczeństwa, dlatego Twoje dane są u nas bezpieczne. Wszystkie transakcje są przetwarzane przez zaszyfrowaną bramkę płatniczą i korzystamy z przodujących w branży systemów bezpieczeństwa oraz zapobiegania oszustwom.

     

  • Czy do mojego zakupu okularów korekcyjnych z eyerim collection zostanie wystawiona faktura?

    Fakturę wystawiamy do każdego zamówienia, również do zamówień okularów korekcyjnych z eyerim collection. Faktura zostanie do Ciebie wysłana drogą mailową w wiadomości informującej o wysyłce zamówienia.

  • Jaki rodzaj soczewek korekcyjnych zawiera cena oprawek z eyerim collection?

    Każda soczewka jest wykonana w technologii Hard Multi Xtra, która jest wyposażona w zaawansowane funkcje. Wszystkie soczewki są:

    • odporne na zarysowania
    • odporne na smugi
    • odpychające kurz
    • z antyrefleksem
    • z filtrem UV

    Wszystkie te technologie są wliczone w cenę okularów korekcyjnych z eyerim collection.

    Jeżeli te technologie nie są dla Ciebie wystarczające, do swoich soczewek możesz dodać również inne ulepszenia: ochronę przed niebieskim światłem, soczewki fotochromowe (samozabarwiające), przeciwsłoneczne lub polaryzacyjne. Należy jednak pamiętać, że te dodatki nie są wliczone w cenę okularów z eyerim collection.

  • Czy można zamówić okulary eyerim collection wraz z innymi okularami ze strony internetowej eyerim?

    Oczywiście! Na naszej stronie internetowej można łączyć dowolne okulary w ramach jednego zamówienia.

  • Czy można zamówić okulary korekcyjne z eyerim collection w innym rozmiarze?

    Nie, niestety nie jesto to możliwe. Wszystkie produkty z eyerim collection wykonane są tylko w jednym uniwersalnym rozmiarze, który zwykle idealnie pasuje większości ludzi.

  • Jak to możliwe, że cena okularów korekcyjnych z eyerim collection jest tak niska?

    Zanim okulary zakupione u innych sprzedawcy trafią w Twoje ręce, muszą przejść długą drogę od producenta, przez dystrybutorów aż po innych sprzedawcy detalicznych. Taki proces, podczas którego niezbędne są opłaty za dystrybucję, wynajmy czy koszty wysyłki, jest oczywiście bardzo kosztowny.

    W eyerim omijamy pośredników i dlatego możemy zaoferować Ci okulary korekcyjne takiej samej wysokiej jakości jak w sklepach stacjonarnych, za tak przystępną cenę.

  • Z jakich materiałów wykonane są okulary korekcyjne z eyerim collection?

    Okulary korekcyjne z eyerim collection wykonane są z 4 różnych materiałów: octan, metal, plastik, tytan

    Octan jest wytwarzany ze zrównoważonych źródeł. Jest lekki, ale wytrzymały i trwalszy niż klasyczny plastik.
    Metal jest wytrzymałym, trwałym i odpornym na korozję materiałem, który da się łatwo formować. 
    Plastik jest lekkim i niedrogim tworzywem sztucznym dostępnym w różnych kolorach.
    Tytan to wyjątkowo trwały materiał. Oprawki wykonane z tytanu są elastyczne i po zgięciu powracają do pierwotnego kształtu.



  • Moje zamówienie
  • Płatności, promocje i kupony rabatowe
  • Produkty, marki, dostępność
  • Zwroty
  • Dostawa i wysyłka
  • Problemy techniczne
  • eyerim collection
  • Jak zwrócić zamówienie
  • Pytania