Darmowa dostawa   |   Polityka 30 dni zwrotu towaru

kontakt@eyerim.pl

Wysyłka i zwroty

Jaki jest czas dostawy?

eyerim przechowuje wszystkie najbardziej popularne produkty bezpośrednio w swoim centrum dystrybucyjnym, w celu zapewnienia ich dostępności, która umożliwia wysyłkę do 24 godzin. Produkty te są łatwo rozpoznawalne na stronie internetowej poprzez oznaczenie etykietką "W magazynie”.

Pozostałe produkty są zazwyczaj wysyłane w ciągu 10 dni roboczych. Szacowany czas dostawy dla każdego produktu jest opisany na odpowiadającej stronie produktu.

UWAGA: Wysyłka produktów w kolekcji limitowanej lub produktów sezonowych może trwać dłużej, ale nie martw się - jeśli czas dostawy bedzie wydłużony z jakiegokolwiek powodu, zostaniesz powiadomiony o tym od razy, tak aby nie było żadnych niespodzianek.

Czy wysyłka naprawdę jest za darmo? Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak. eyerim oferuje bezpłatną dostawę prosto pod Twoje drzwi na wszystkie produkty.

Wysyłka jest całkowicie bezpłatna dla wszystkich krajów Unii Europejskiej.

Jeśli znajdujesz się gdzieś indziej, po prostu napisz do nas maila na kontakt@eyerim.pl i na pewno znajdziemy najtańszy sposób jak dostarczyć do Ciebie zamówiony produkt. W tym przypadku wszelkie oplaty (cło) nakładane przez Urząd Celny w danym kraju są ponoszone przez zamawiającego.

Czy można śledzić swoję przesyłkę?

Gdy zamówienie jest wysyłane, otrzymasz email z potwierdzeniem wysyłki wraz z numerem listu przewozowego, który można wykorzystać do śledzenia przesyłki.

Wcześniej można sprawdzić aktualny status zamówienia po zalogowaniu się do swojego konta w dowolnym momencie.

Z jakiej firmy kurierskiej korzystacie?

Przesyłka zostanie dostarczona bezpośrednio do rąk GLS (DPD za pobraniem), naszego niezawodnego partnera w międzynarodowych dostawach.

Nie wiesz, czy będziesz pod podanym adresem w dniu doręczenia przesyłki? Nie ma problemu. W przypadku powikłań, kurier zadzowni i upewni się, że paczka bezpiecznie trafi do Ciebie.

Czy mogę zwrócić okulary, które otrzymałam/łem?

Oczywiście, że tak. Dzieki naszej polityce zwrotów do 30 dni, możesz robić zakupy bez ryzyka.

W przypadku, gdy zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub nie pasuje do Twojego kształku twarzy, możesz odesłać go do nas w ciągu 30 dni od jego otrzymania.

Jeśli chciałbyś wymienić produkt na inny, poinformuj nas o tym. Niestety nie ma możliwości wymiany w ramach tego samego zamówienia, ale bardzo chętnie zamówimy dla ciebie inny produkt. Jedyne, co musisz zrobić, to złożyć na naszej stronie nowe zamówienie na produkt, na który ma nastąpić wymiana. Po przetworzeniu zwrotu produktu, zostanie zainicjowany zwrot pieniędzy, a nowy produkt przesłany zostanie tak szybko, jak to tylko możliwe. Prosimy o zwrócenie uwagi, że szacowany czas dostawy podany na stronie dotyczy również zamówień związanych z wymianą.

Jeśli nie chcesz zamawiać nowego produktu, rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy po tym, jak otrzymamy zwracany produkt oraz sprawdzimy jego stan. Aby przyspieszyć proces w przypadku wyboru płatności przy odbiorze, prosilibyśmy o wcześniejsze przesłanie nam e-mailem danych konta do przelewu, tak aby nasz zespół mógł dokonać zwrotu najszybciej, jak to możliwe.

Proszę zapoznać się z instrukcją oraz warunkami zwrotu produktόw w poniższej sekcji.

Jak dokonać zwrotu?

Jak wszystko na eyerim, zwroty są bardzo łatwe i proste.

Wszystko, co musisz zrobić, to dokładnie zabezpieczyć swój produkt, najlepiej w tym samym opakowaniu, w którym go otrzymałaś/łeś i zwróć do naszego punktu zwrotów w Polsce, skąd zostanie dostarczony w bezpieczny sposób do naszego magazynu:

eyerim - Magdalena Makiełło
Słowackiego 41/13
40-093 Katowice
Polska

Bardzo prosimy o poinformowanie nas droga emailowa na kontakt@eyerim.pl o powodzie zwrotu. Pomoże nam to lepiej zrozumieć potrzeby klienta jak i usprawnić naszą działalność. Nie zapomnij wspomnieć swojego numeru zamówienia.

Każdy produkt jest dokładnie sprawdzany po otrzymaniu. Niestety, nie będziemy w stanie przyjąć zwrotu, jeżeli następujące kryteria nie będą spełnione:

  • Produkt musi być w stanie nieużywanym i niezniszczonym
  • Elementy nie mogą być uszkodzone (soczewki i ramka nie mogą być porysowane lub pokazywać śladów zużycia)
  • Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu zawierającym etui i wszystkie akcesoria otrzymane
  • Wszystkie metki, znaczki, naklejki oraz zabezpieczenia producenta muszą być załączone z produktem
  • Metoda pakowania oraz dostawa, których używasz musi być bezpieczna. eyerim nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie produktów jak i zagubienie przesyłki, która do nas została wysłana. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki.

UWAGA: Klient ponosi koszty przesyłki przy zwracaniu produktu. Jeśli dokonujesz wymiany, wymienny produkt zostanie wysłany do Ciebie bezpłatnie.

UWAGA: Niestety, zwrot kosztów za elementy wykonane według indywidualnych potrzeb nie jest możliwy. Przy zwrocie okularów ze szkłami korekcyjnymi, możliwy jest tylko zwrot kosztów oprawki. Nie jest również możliwe do zwrotu opłaty za gotówkę od spedytora.

Jak długo trzeba czekać na zwrot kosztów na moje konto bankowe?

Po tym, jak twój zwrot zostanie sprawdzony i przetworzony w naszym magazynie, powiadomimy cię e-mailem oraz rozpoczniemy zwrot pełnej kwoty - cała procedura zajmuje do 14 dni. W ciągu 2-5 dni roboczych od rozpoczęcia zwrotu pieniądze powinny znaleźć się na twoim rachunku bankowym. Niemniej, mogą występować różnice w zależności od instytucji wydającej kartę kredytową, rodzaju konta, polityki banku.

Otrzymałam/łem wadliwy lub uszkodzony produkt.

Jest nam bardzo przykro, jeśli coś takiego kiedykolwiek Ci się przydarzy.

Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiec takiej sytuacji. Wszystkie produkty są dokładnie sprawdzane zanim zostaną wysłane do naszych klientów. Niestety, eyerim nie ma kontroli nad tym, co dzieje się w trakcie transportu.

Prosimy zrób zdjęcie uszkodzonego produktu i wyslij je do nas na kontakt@eyerim.pl. Natychmiast wyślemy nową parę do Ciebie.

W międzyczasie, starannie owiń produkt, najlepiej w to samo opakowanie, w którym je otrzymałeś. Następnie wyślij je do nas (instrukcja powyżej), a my zwrócimy Ci koszt przesyłki.