16.5.2018 9039 wyświetleń 5 minut odczyt

eyerim insider: seria biurowa, cz. II

Lato zbliża się wielkimi krokami, a my powracamy z kolejnym krótkim i ciekawym artykułem z serii „eyerim insider”. Bez obaw, jeśli przegapiłeś pierwszy, zawsze możesz zapoznać się z nim tutaj, zanim zaczniesz zagłębiać się w następny.

Tym razem przespacerujemy się tylko przez jedno biuro - dział kreatywny. Wśród wszystkich niesamowicie wizjonerskich i profesjonalnych osób w eyerim, to właśnie osoby z tego biura przez cały czas dzielą się z nami swoimi szalonymi i kreatywnymi pomysłami. Każdy może tu przyjść i liczyć na poprawę humoru o dowolnej porze dnia!

Ten artykuł nie odzwierciedlałby prawdziwej duszy eyerim, jeśli nie przedstawiłabym kumplom z pracy odpowiedniego wyzwania - po prostu brakowałoby mu tego czegoś! Postanowiłam więc wpleść w niego poprzednie pytania. Wierzcie mi, nic nie daje tak dużej satysfakcji jak widok bezsilnych kolegów. Poznajmy nasze kreatywne głowy!

Chester, szef biura

Wycieczka po dziale kreatywnym biura eyerim, Chester - nasz szef

Chciałam rozpocząć tę część serii „eyerim od środka” od najważniejszego członka naszego biura. Poznajcie Chestera, najbardziej uroczego i przepełnionego dobrym humorem lidera. Jego obowiązki są jedynymi z najbardziej skomplikowanych, dlatego nie będziemy się w nie zagłębiać, ale wierzcie mi - czasami tak go męczą, że musi kilka razy drzemać na podłodze w ciągu dnia. Biuro eyerim jest jego absolutnie ulubionym, bo zawsze znajdą się w nim osoby, które podzielą się z nim czymś - brunchem, lunchem, przekąską... A czasami zwykłą sałatką z sałaty lodowej i aruguli lub marchewką, za czym wyraźnie nie przepada. Bo przecież nie jest królikiem! Wie, czego chce. Z drugiej strony, jedyną rzeczą na jego temat, o której nikt nie wie, jest to, że w budynku naszego biura ma dwie dziewczyny, bo nie potrafi zdecydować się na jedną. Och!

Andrea, kolekcjonerka przygód

Wycieczka po dziale kreatywnym biura eyerim, Andrea - dyrektorka kreatywna w czarnych okularach przeciwsłonecznych Max&Co

Nie tylko „kolekcjonerka przygód”, lecz również „współzałożycielka eyerim”, „dyrektorka kreatywna” i „matka smoka Chestera”. Nasza Andrea mogłaby opisać się dowolną kombinacją słów, ale wybrała tę, która jest jej najbliższa, a ja (podobnie jak inne osoby z biura) wiem dlaczego. Andrea to jedna z czterech wyjątkowo kreatywnych dusz w eyerim - razem ze swoim bratem (nie mężem, koledzy!) Martinem, Brano i Yass. Sprawuje władzę nad wszelkimi kreatywnymi aspektami w eyerim. Zarządza kampaniami i naszymi profilami na portalach społecznościowych, a także współpracuje z influencerami i czuwa nad sesjami fotograficznymi. Uwielbia pracę w eyerim, w którą od samego początku wkłada dużo wysiłku. To właśnie ona z trzema wyżej wymienionymi osobami dołożyła wszelkich starań, aby nasza firma tak prężnie się rozwijała. Andrea to jednak nie tylko profesjonalistka, jeśli chodzi o pracę - ma też tysiące followersów na Instagramie i jest jedną z kobiet, które osiągnęły na Słowacji największy sukces (tak określa ją Forbes Slovakia!). Sprawdźcie jej konto na Instagramie, aby nacieszyć oczy przepięknymi zdjęciami z całego świata. Miejmy jednak nadzieję, że nigdy nie zgubi się na drodze, chociaż wszystko jest możliwe, bo ma trudności z odróżnieniem lewej strony od prawej.

Patrik, zapominalski podróżnik”

Wycieczka po dziale kreatywnym biura eyerim, Patrik - fotograf i operator kamery wideo

Patrik jest jedyny w swoim rodzaju! Ten szalony, utalentowany i spragniony przygód fotograf nieustannie podróżuje po świecie. W eyerim dba o efekty wizualne - wspaniałe zdjęcia i filmy. Uwielbia nasz młody zespół, tętniący pomysłami i aspiracjami, który do tego nie boi się podchodzić do spraw w mniej oczywisty sposób. Niewiele osób wie o nim, że je bekon przed pójściem spać. Dlaczego? To proste. Mówi, że bekon pomaga mu mieć lepsze sny. Może my też powinniśmy to wypróbować, hm? Jak widać, Patrik to nie tylko profesjonalny fotograf o umiejętnościach godnych pozazdroszczenia. To także wyluzowany facet, który uwielbia każdy szczegół swojego życia. Jeśli lubicie go tak samo, jak my, koniecznie sprawdźcie jego szalony profil na Instagramie.

Branislav, miłośnik estetyki

Wycieczka po dziale kreatywnym biura eyerim, Branislav - brand manager w okularach przeciwsłonecznych 5/139 Tokyo Bekko 2 Indigo

Ten 27-letni wytatuowany facet uwielbiający prostotę to jeden z ostatnich twórców marki eyerim, o którym jeszcze nie wspomnieliśmy. Dba o treści, w tym przede wszystkim UX , markę, wytyczne dotyczące naszej marki, wygląd strony internetowej i sposób, w jaki komunikujemy się z klientami oraz partnerami. Czuwa też nad doświadczeniem użytkownika (User Experience), aby jak najwygodniej korzystał z naszej strony internetowej i cieszył się jak najlepszymi wrażeniami podczas kontaktu z eyerim. Branislav to niesamowicie praktyczny facet, więc wszystko musi ze sobą współgrać! Dodaje też magii naszym sesjom zdjęciowym i sprawdza wszystkie efekty wizualne pod kątem zgodności z naszą marką. Uwielbia pracę w eyerim ze względu na powody podobne do pozostałych naszych kolegów - wszyscy w eyerim lubimy dokładać wszelkich starań, aby nasza marka zdobywała serca coraz większej liczby osób. Swoje doskonałe poczucie estetyki Branislav przejawiał już jako nastolatek, gdy miał obsesję na punkcie tworzenia własnych czcionek. Jedna rzecz, której nikt o nim nie wie? Kiedyś za jednym razem zjadł całego kurczaka, burgera i kawałek ciastka. Nie ma sobie równych, prawda? Sprawdźcie jego konto na Instagramie, jeśli chcecie poznać więcej jego sekretów.

Patricia, sarkastyczna myślicielka

Wycieczka po dziale kreatywnym biura eyerim, Patrícia - copywriterka

A oto ja - narrator tych artykułów. Niestety, nie mogłam przeprowadzić wywiadu sama ze sobą, a następnie stworzyć na jego podstawie stronniczy i gloryfikujący tekst na temat tego, jak niesamowita jestem. Poprosiłam więc Branislava (tego, który tak szczyci się tym, że zjadł całego kurczaka, i jednocześnie mojego szefa), aby porozmawiał ze mną i wyciągnął wnioski. Podsumował mnie w następujący sposób: „Patricia to nasza copywriterka. Czuwa nad wszelkimi tekstami na naszej stronie internetowej i blogu, a także treściami e-maili oraz kampanii i tekstem, który właśnie czytasz (oczywiście). Innymi słowy - tak dobiera słowa, aby to, co na co dzień uważamy za nudne lub skomplikowane, móc przedstawić w ciekawy i wyrazisty sposób. Uwielbia nieustraszony charakter eyerim, jego szaloną duszę i to, że daje szansę każdemu, kto nie ma jeszcze dużo doświadczenia, ale wyróżnia się ogromną motywacją. Poza tym, Patricia nie pamięta tabliczki mnożenia, jest największą miłośniczką Anny Wintour i oddaną feministką. Jeśli akurat nie tworzy jakichś tekstów za swoim biurkiem, z pewnością znajdziecie ją przy biurku Chestera”. Dzięki, szefie. To chyba ja, tak w skrócie. A oto moje, mało aktywne obecnie, konto na Instagramie.

Jan, wiecznie młody

Wycieczka po dziale kreatywnym biura eyerim, Ján - designer

Ta urocza i na zawsze młoda twarz to nasz designer, który (oczywiście) projektuje i retuszuje wszystkie banery, newslettery, vouchery i elementy graficzne naszej strony internetowej i bloga eyerim. Jest fajnym facetem, bardzo odpowiedzialnym i przyjaznym, który do tego uwielbia nasz "wspaniały" zespół, atmosferę naszego biura i szansę na rozwój w eyerim. Jest nie tylko niesamowicie utalentowanym tancerzem, ale też miłośnikiem psów. Lubi wszystko wąchać przed jedzeniem, zwłaszcza nabiał (co prawdopodobnie jest w jakiś sposób związane z jego obsesją na punkcie psów). Jeśli chcielibyście go lepiej poznać, koniecznie zajrzyjcie na jego konto na Instagramie. Nie pożałujecie tego! Jest w końcu naszym złotym dzieckiem!

Daniel, ekspresyjny entuzjasta

Wycieczka po dziale kreatywnym biura eyerim, Daniel - guru marketingu i współprac w okularach przeciwsłonecznych Ray-Ban Round

Ten 24-letni facet to wulkan radości w eyerim, promyczek porannego słońca, wrażliwy i głęboki myśliciel naszego biura. Tworzy, żartuje, kocha i, co najważniejsze, pracuje. Jego wiedza z zakresu marketingu jest niesamowita. Daniel tworzy kampanie eyerim wraz z Andreą, wykorzystując do tego główną chmurę marketingową Exponea; przygotowuje też nasze newslettery i reklamy i całkiem dobrze czuwa nad komunikacją z naszymi partnerami i rozwojem naszych kreatywnych współprac! Zapytany o to, co najbardziej podoba mu się w pracy w eyerim, od razu wykrzyknął „ZESPÓŁ!”, a następnie dodał: „Niesamowicie pozytywna energia i fantastyczna wizja”. Tak, to właśnie nasz Daniel, którego wszyscy uwielbiają. Wy pewnie też. Po prostu zacznijcie go obserwować tutaj! I na koniec najważniejsza rzecz o nim: mimo 24 lat, wciąż ma 2 zęby mleczne. Szokujące!

To na tyle, przyjaciele. Właśnie poznaliście kolejną bardzo ważną część naszego zespołu! Każdy członek eyerim nie boi się rozwijać swojej pasji i realizować pomysłów, dobrze przy tym się bawiąc i tworząc doceniane i szybko rozwijające się środowisko eyerim.

Bez obaw, rośniemy każdego miesiąca, więc wkrótce pojawi się kolejna część!

Patrícia

"Content i copywriting to moja działka w eyerim. Uwielbiam kuchnię japońską, kwiaty i prostotę. Nie rozumiem mody, ale ją podziwiam. Studiowałam język chiński, ale ze względu na to, że jestem typem człowieka reprezentującego postawę „wszystko albo nic”, zakończyłam z nim swoją przygodę już na drugim roku. Urodziłam się z wyrośniętym zębem, nauczyłam się czytać w wieku trzech lat, podkochuję się w Senece i gardzę parasolami.

POWIĄZANE POSTY
4 powody, dla których warto nosić okulary przeciwsłoneczne zimą

O tej porze roku raczej nie ma co liczyć na wiele słonecznych dni, ale gdy już nastaną, mogą być nieco za intensywne dla Twoich delikatnych oczu. Dbaj o swój wzrok podczas każdego zimowego dnia! Dowiedz się, dlaczego warto nosić okulary przeciwsłoneczne nawet wtedy, gdy wydaje Ci się, że nie są one potrzebne.

Okulary przeciwsłoneczne dopasowane do Twojego kształtu twarzy: TWARZE OKRĄGŁE

Zainspiruj się ogromną różnorodnością kształtów oraz kolorów na eyerim.com i dowiedz się, jakie okulary przeciwsłoneczne pasują do okrągłych twarzy!

Kolekcja Ray-Banów 2019: #Proudtobelong

Uwielbiana przez wszystkich marka okularów powraca z wielkim hukiem (znana również jako niesamowita kolekcja na rok 2019).

DYSKUSJA