• Darmowa dostawa Darmowa dostawa
  • Polityka 30 dni zwrotu towaru Polityka 30 dni zwrotu towaru

kontakt@eyerim.pl

Regulamin

Warunki sprzedaży

Na eyerim.pl możliwy jest zakup oferowanych produktów jedynie za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Ogólne informacje o firmie

eyerim - FHB Group
Mlynske luhy 29
821 05, Bratislava
Slovakia
CVR-nr. SK 2024164153
kontakt@eyerim.pl

W jaki sposób z nami kupować

Aby dokonać zakupu, musisz przejść następujące kroki:

     • Znajdź towar, którym jesteś zainteresowany, umieść go w koszyku, a następnie przejdź do kasy.

     • Podaj swoje dane osobowe.

     • Wybierz metodę wysyłki / płatności.

     • Wyraź zgodę na nasze warunki sprzedaży.

     • Sprawdź czy wszystkie informacje są prawidłowe na etapie składania zamówienia i potwierdź zakup.

UWAGA : Nie przechowujemy kopii potwierdzenia twojego zamówienia

Płatność

Na eyerim.pl można dokonać płatności za pomocą:
Visacard, Mastercard, Meastrocard, AmericanExpress, Paypal oraz Bitcoin.
Do płatności za twój zakup nie jest doliczana żadna opłata.
Kwota jest pobierana z Twojej karty zanim produkty zostaną wysłane z eyerim.pl.
Nigdy nie ma możliwości pobrania kwoty wyższej niż ta, którą zatwierdziłeś w chwili zakupu.

Dostawa

Kiedy kupujesz na eyerim.pl, opłata za transport nie jest pobierana.
Dostawy dokonujemy za pośrednictwem GLS (za pobraniem DPD). Czas dostawy jest uzależniony od produktu. W przypadku, gdy zakupiony towar jest na stanie, wynosi on zwykle około 2 - 5 dni roboczych. Jeśli zakupisz produkt, którego aktualnie nie ma na stanie, szacowany czas dostawy tego produktu jest zawsze wyświetlany na naszej stronie internetowej, na stronie produktu. Zdarza się, że czas dostawy jest dłuższy w wypadku, gdy produkt jest w zamówieniu oczekującym.

Prawo odstąpienia od umowy

Kupując na eyerim.pl masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni.
Okres, w którym przysługuje prawo odstąpienia od umowy wygasa 14 dni po dniu, w którym:

     • wszedłeś w posiadanie rzeczy (lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez ciebie weszła w posiadanie rzeczy)

     • wszedłeś w posiadanie ostatniej z rzeczy (lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez ciebie weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy), do której odnosi się umowa obejmująca kilka różnych      produktów zawartych w jednym zamówieniu, a dostarczanych oddzielnie.

Sprzedawca jak i Klient może odstąpić od umowy w dowolnym momencie, aż do chwili dostarczenia produktu. W takim przypadku Sprzedawca jest zobowiązany do całkowitego zwrotu należności Klienta bezpośrednio na jego rachunek bankowy.

Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu, należy poinformować nas o tym w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Zawiadomienie musi zostać dokonane za pośrednictwem adresu kontakt@eyerim.pl. W swojej wiadomości musisz jasno określić, że chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Aby to zrobić, możesz skorzystać z następującego formularza.

Prosimy o zwrócenie uwagi na to, że jeśli nie otrzymamy informacji z wyprzedzeniem, nie należy oczekiwać zwrotu pieniędzy po odesłaniu towaru.

Zwrot

Musisz odesłać do nas swoje zamówienie niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od poinformowania nas o tym, że nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu. Musisz pokryć bezpośredni koszt zwrotu produktu. Przy zwrocie ponosisz odpowiedzialność za bezpieczne opakowanie produktu. Od chwili wydania produktu, na tobie spoczywa niebezpieczeństwo jego uszkodzenia lub utraty.

Brak oryginalnego opakowania może stanowić o obniżeniu wartości produktu, więc aby upewnić się, że cała kwota zostanie zwrócona, zaleca się zwrot produktu w oryginalnym opakowaniu.

Produkty wyłączone z prawa odstąpienia od umowy.

Następujące rodzaje produktów są wyłączone z prawa odstąpienia od umowy:

     • dostawa produktów wytworzonych zgodnie ze specyfikacjami konsumenta lub produktów, które zostały wyraźnie spersonalizowane, takich jak okulary na receptę

Stan produktu w chwili zwrotu

Ponosisz jedynie odpowiedzialność za wszelką utratę wartości produktu wynikającą z obchodzenia się z nim w sposób inny potrzebny dla zapoznania się z jego charakterem, cechami oraz funkcjonowaniem. Innymi słowy - możesz sprawdzać produkt w taki sposób, jak gdybyś sprawdzał go w fizycznym sklepie.

Jeśli produkt był sprawdzany dodatkowo w inny sposób niż opisany powyższej, uznajemy go za używany. Oznacza to, że jeśli nie będziesz zadowolony z zakupu, nie otrzymasz zwrotu ceny zakupu lub otrzymasz zwrot częściowy, w zależności od wartości handlowej produktu.

Aby otrzymać pełną cenę zakupu musisz więc robić to samo, co robiłbyś w fizycznym sklepie. Możesz sprawdzać produkt, ale nie możesz zacząć go używać.

Zwrot ceny zakupu

Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu, otrzymasz oczywiście kwotę, którą nam zapłaciłeś. W przypadku zmniejszenia wartości towaru, za które ponosisz odpowiedzialność, kwota zmniejszenia jest odejmowana od ceny zakupu.

Jeśli skorzystasz ze swojego prawa odstąpienia od umowy, zwrócimy wszystkie otrzymane od ciebie płatności, włączając w to koszty dostawy (jednak nie koszty dodatkowe, które poniosłeś wskutek własnego wyboru formy dostawy innej niż najtańsza forma oferowanej przez nas standardowej dostawy), niezwłocznie i w żadnym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy powiadomienie o twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Ww. zwrotu dokonujemy za pomocą tego samego sposobu płatności, jak ten z którego skorzystałeś przy pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie wyraziłeś zgodę na inną formę.

Możemy wstrzymać się z dokonaniem zwrotu do momentu, gdy otrzymamy produkty z powrotem lub gdy otrzymamy dowód odesłania rzeczy przez konsumenta, w zależności od tego, co nastąpi prędzej.

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, produkt musi zostać przesłany na adres:

eyerim - Magdalena Makiełło
Słowackiego 41/13, 40-093 Katowice
Polska

Uwaga: Nie przyjmujemy paczek, które nie są dostarczane bezpośrednio lub przesyłek za pobraniem.

Rękojmia

Naszym obowiązkiem jest dostarczanie rzeczy bez wad.
Do ewentualnych wad rzeczy zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu Cywilnego.

Dokonując zakupu na eyerim.pl masz oczywiście 24 miesięczną rękojmię. Oznacza to, że zależnie od danej sytuacji, produkt może zostać naprawiony, wymieniony, możesz także otrzymać zwrot pieniędzy lub może zostać obniżona jego cena.

Wymagane jest oczywiście, by reklamacja była zasadna i aby wada nie była spowodowana niewłaściwym użyciem produktu lub innym nieodpowiednim, czy deliktowym zachowaniem.

Jak szybko powinienem złożyć reklamację?

Warto złożyć reklamację jak najszybciej po odkryciu wady produktu. Złożenie reklamacji po upływie roku od powstania wady może znacznie utrudnić wykazanie jej zasadności.

Zwrócimy rozsądne koszty transportu

Jeśli reklamacja będzie zasadna, zwrócimy oczywiście twoje (rozsądne) koszty transportu.

Produkt należy wysłać na adres:

eyerim - Magdalena Makiełło
Słowackiego 41/13, 40-093 Katowice
Polska

W przypadku zwrotu produktu, prosimy o poinformowanie nas o problemie w tak szczegółowy sposób, jak to możliwe. Prosimy o skorzystanie z naszego biura obsługi klienta pod adresem email: kontakt@eyerim.pl.

Uwaga: Nie przyjmujemy paczek, które nie są dostarczane bezpośrednio lub przesyłek za pobraniem.

Pamiętaj, że produkt zawsze musi zostać wysłany w odpowiednim opakowaniu. Upewnij się również, że otrzymasz potwierdzenie wysyłki, tak byśmy mogli zrekompensować twoje koszty transportu.

Procedura reklamacyjna

Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą twojego zakupu, prosimy o skontaktowanie się z nami pod adresem kontakt@eyerim.pl

Możliwe jest również złożenie skargi na platformie Komisji Europejskiej do internetowego rozstrzygania sporów, co będzie odpowiednie głównie dla konsumentów zamieszkujących w innym kraju europejskim. Dostęp do platformy ODR (Online Dispute Resolution) jest możliwy tutaj: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. W przypadku trudności osiągnięcia porozumienia, należy pamiętać, że spory pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą nie muszą zawsze skończyć się rozprawą w sądzie, lecz można skorzystać z pozasądowych sposobów załatwiania reklamacji i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji czy arbitrażu.

Prawa autorskie

Tekst, obrazy, grafika itd. są chronione prawem autorskim. Naruszenia mogą skutkować roszczeniami o odszkodowanie oraz wynagrodzenie za wykonaną pracę.





Warunki transakcji zostały ostatnio zaktualizowane 01/10/2016